Noem me hoe je wilt. Ik Wii op 8 december zonder moeitequote:Op dinsdag 21 november 2006 15:31 schreef Tomasso het volgende:
Angsthazen!
Ik ga er een survival film van maken hoe ik mijn Wii op 8 december haal.quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem me hoe je wilt. Ik Wii op 8 december zonder moeite
quote:Op dinsdag 21 november 2006 15:41 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ik ga er een survival film van maken hoe ik mijn Wii op 8 december haal niet kan vinden.
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dank je.
Pre-orderen is voor mietjes die heel hun leven al hebben uitgestippeld. Echte mannen gaan gewoon op de dag zelf voor de winkel staan, avontuur opzoeken
quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Dank je.
Pre-orderen is voor mietjes die heel hun leven al hebben uitgestippeld. Echte mannen gaan gewoon op de dag zelf voor de winkel staan, avontuur opzoeken
Agreesquote:Op dinsdag 21 november 2006 15:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Noem me hoe je wilt. Ik Wii op 8 december zonder moeite
En dus heeft preorderen voor velen ook geen zin omdat ze alsnog geen Wii bij de launch krijgenquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:09 schreef BMH het volgende:
WAT! Zijn er hier mensen die geen wii hebben gepre-ordered? LOL! Die moeten zeker nog een maand na de release wachten tot ze er 1 krijgen. Bij iedere gameshop zijn er immers 2 tot 4 keer zoveel pre-orders aangenomen als er wii's voor de launch beschikbaar zijn
D000med!
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En dus heeft preorderen voor velen ook geen zin omdat ze alsnog geen Wii bij de launch krijgenSo what's your point?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
En dus heeft preorderen voor velen ook geen zin omdat ze alsnog geen Wii bij de launch krijgenSo what's your point?
nee nu niet meerquote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ja da's makkelijk lullen achteraf hè. "Paar weken geleden nog wel!11!11eins"quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:49 schreef kepler het volgende:
[..]
nee nu niet meerMaar een paar weken geleden nog wel, en toen was iedereen zo 'eigenwijs' om het niet te doen. Terwijl het wel redelijk duidelijk was dat Europa niet de meeste consoles zou krijgen
Was er tekort aan 360's bij de launch dan?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:50 schreef zquing het volgende:
ik ga gwoon bivakeren voor een mediamarkt met een stel vrienden en dan zo snel mogelijk naar de wii's rennen als de winkel open gaat, zo heeft een vrien van me ook een 360 kunnen bemagtigen op de launch dag
Hmmm, een kans op Wii of geen kans op Wii. Moeilijke keuze.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat makkelijk lullen. Dus?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:52 schreef Chanty87 het volgende:
Ja da's makkelijk lullen achteraf hè. "Paar weken geleden nog wel!11!11eins"Maakt alsnog geen ruk uit want vrijwel overal geldt 'wie het eerst komt, wie het eerst maalt'. Dus je hebt, ookal heb je vroeg gepreorderd, nog steeds niet altijd garantie dat je 'm bij de launch hebt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |