quote:
Jaquote:
Ik zeg altijd gewoon "Ja, da's voor research"quote:
Jij zou dat soort dingen nog met recht kunnen zeggen ja.quote:Op dinsdag 21 november 2006 10:58 schreef Ripley het volgende:
Ik zeg altijd gewoon "Ja, da's voor research"
Dit zou ik nog kunnen proberenquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Waarbij je uiteraard met een lokje van je haar speelt en uitermate onschuldig kijkt.
Oeh, en de wapperende wimpersquote:Op dinsdag 21 november 2006 11:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Vergeet ook het trillende pruillipje niet.
Extra knoopjes..quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Evt. nog 1 of twee extra knoopjes van de blouson open.
Geeft niks.quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:10 schreef Tally het volgende:
Extra knoopjes..
Dan loop ik onderhand in mn blote buik
Owh nee hoor..quote:Op dinsdag 21 november 2006 11:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geeft niks.
Of je systeembeheerder moet toevallig heaumeau zijn.
De soon-to-be-mother-of-the-bride!quote:
Merel en Arma?quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
De soon-to-be-mother-of-the-bride!![]()
Ga je een hoed opdoen?
quote:
He Gaylord, ga je trouwen?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Zo! Ik heb een gokkast gescoord op Marktplaats. Vanavond ophalen
[afbeelding]
whehhehhe gaat ie in je woonkamer ?quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:17 schreef Armageddon het volgende:
Zo! Ik heb een gokkast gescoord op Marktplaats. Vanavond ophalen
[afbeelding]
Iets mis met trouwen bangerd?quote:
Naast de trap ouwe. Daar had ik nog een kaal plekkie.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:19 schreef Joene het volgende:
[..]
whehhehhe gaat ie in je woonkamer ?naast die hendig sjieke breedbeeld ?
Op een landgoed in frankrijk. In een mooi licht pak. En merel in een mooie witte jurk. En jij draagt een zonnebrilquote:
Verzamel vast wat eurootjes , dan kan ik als ik de volgende keer langs kom lekker spelen.quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:22 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Naast de trap ouwe. Daar had ik nog een kaal plekkie.
quote:
Zoiets had ik in gedachte ja!quote:Op dinsdag 21 november 2006 13:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Op een landgoed in frankrijk. In een mooi licht pak. En merel in een mooie witte jurk. En jij draagt een zonnebril
Armageddonquote:Op dinsdag 21 november 2006 13:26 schreef scarefreak het volgende:
[..]
De laatste echte man van de wereld is blijkbaar ook maar een watje
Mjaquote:Op dinsdag 21 november 2006 12:07 schreef scarefreak het volgende:
Gewoon keihard kapot neuken!
H.!quote:Op dinsdag 21 november 2006 12:11 schreef Havoc het volgende:
Oi.
You go Girlquote:
Ach dat zien we dan wel weer.quote:
Mmmmm..quote:
Jij bent nog zo 1 van heej ! kut is lekker !quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:25 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mmmmm..Wanneer kan ik beginnen?
Sjeweetstoch.... Van natte kutten likt men dagen... toch?quote:Op dinsdag 21 november 2006 14:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij bent nog zo 1 van heej ! kut is lekker !whehehhehe
![]()
![]()
Hey Beeb! Jij houdt er ook wel van dus?quote:
Dolle boel hier opeens, he JKquote:Op dinsdag 21 november 2006 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, nou, zo kan het wel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |