Ah, het mooiste stukje Delft.quote:Op maandag 20 november 2006 15:07 schreef Dribbel_ het volgende:
E du perronlaan
Neem je gelijk een oliebol mee van de bakker
met poedesuiker graag
Dit jaar idd nog een student jaquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ah, het mooiste stukje Delft.
Me dunkt in de flat?
Schijnt een goede springplek te zijn..
Ga voetbal kijken ofzoquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef Dubbeldrank het volgende:
Zeg kids, gaan we nu weer ergens anders spelen.
Je moet eens wat aan je vermoeden doen, hij doet ut niet meerquote:Op maandag 20 november 2006 15:18 schreef jogy het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat men zich wel vermaakt hier, maar mocht het tegendeel waar blijken te zijn dan hoor ik het wel.
JK.quote:Op maandag 20 november 2006 15:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
c.
Ik vermaak me prima anders hierquote:Op maandag 20 november 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je moet eens wat aan je vermoeden doen, hij doet ut niet meer
ik ookquote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik vermaak me prima anders hier
Ach joh, lul op. dat newbie/oldbie gesteggel vinden jullie maar al te prachtig.quote:Op maandag 20 november 2006 15:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Je moet eens wat aan je vermoeden doen, hij doet ut niet meer
dat zou wat zijnquote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op dat je straks niet ineens een andere tag hebt
Ik wil arma gewoon hier niet zien wanneer ik hier post, klaar, daar moet ie maar mee leven danquote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef boem-dikkie het volgende:
ik ookvooral als Arma gaat dreigen
Ach gutquote:Op maandag 20 november 2006 15:23 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Pas maar op dat je straks niet ineens een andere tag hebt
quote:Op maandag 20 november 2006 15:32 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
In de lunchbox, precies waar die hoort![]()
![]()
Toch nog het gevoel dat ik iets bereikt heb vandaagquote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nou wees er maar trots op mensen, Arma's pacemaker is op hol geslagen.
quote:Op maandag 20 november 2006 15:34 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Toch nog het gevoel dat ik iets bereikt heb vandaag![]()
doeegquote:Op maandag 20 november 2006 15:35 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik vind het weer leuuk geweest voor vandaag, tot de volgende keer lieverds![]()
![]()
Ik kan zijn vele klonen niet meer bijhouden, dus het zou best kunnen.quote:Op maandag 20 november 2006 15:21 schreef cerror het volgende:
Is Bieslook al langsgeweest?
Vast niet. Dequote:Op maandag 20 november 2006 15:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik kan zijn vele klonen niet meer bijhouden, dus het zou best kunnen.
Misschien bedoelde c. of Bieslook überhaupt langs was geweest in één van de vele delen van deze langlopende slowchat.quote:Op maandag 20 november 2006 15:46 schreef Ripley het volgende:
Vast niet. Deblonde engel
is veel te ridderlijk om zo te klieren
Nee toch? Of wel? Hij zit nu in de binnenlanden van japan, omringd door giechelmeisjes en onontcijferbare etenswaren iigquote:Op maandag 20 november 2006 15:50 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Misschien bedoelde c. of Bieslook üverhaupt langs was geweest in één van de vele delen van deze langlopende slowchat.
Naar verluid hebben "ze" in Japan ook internet, R.quote:Op maandag 20 november 2006 15:52 schreef Ripley het volgende:
Nee toch? Of wel? Hij zit nu in de binnenlanden van japan, omringd door giechelmeisjes en onontcijferbare etenswaren iig![]()
Geeft niks A. Gewoon SP stemmen. Of GL.quote:Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Ik krijg een beetje de schijtziekte van die kudtverkiezingen.
* Dubbeldrank gooit een tomaat naar Armaquote:Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Gewoon H. Kamp Ouwe dan komt het helemaal goed.quote:Op maandag 20 november 2006 15:59 schreef Armageddon het volgende:
Hij komt ook op IRC, dus hij is online.quote:Op maandag 20 november 2006 15:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Naar verluid hebben "ze" in Japan ook internet, R.
De stemwijzer bracht mij op de Christen Uniequote:Op maandag 20 november 2006 16:03 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon H. Kamp Ouwe dan komt het helemaal goed.
CU heeft ook zeker geen verkeerd partijprogramma. helaas ben ik het op een aantal zeer belangrijke standpunten met ze oneens, maar veel punten zijn uiterst sociaal te noemen. Dat komt op mij christelijker over dan het CDA bijvoorbeeldquote:Op maandag 20 november 2006 16:05 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
De stemwijzer bracht mij op de Christen Unie
Het grappige is dat je aan het eind zwaartepunten kan leggen bij de zaken die jij belangrijk vindt, juist op die punten ben ik het oneens met de CU. Vreemd ding die stemwijzert.
Geert Wilders is pas sociaal !quote:Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
CU heeft ook zeker geen verkeerd partijprogramma. helaas ben ik het op een aantal zeer belangrijke standpunten met ze oneens, maar veel punten zijn uiterst sociaal te noemen. Dat komt op mij christelijker over dan het CDA bijvoorbeeld
Ja dat viel me ook op na het lezen van hun standpunten, alleen zijn er idd wat fundamentele punten waar ik verschil van mening. Ik ga deze keer voor de SP, hun programma staat me aan en ik wil wel eens zien of ze ook waar kunnen maken wat ze zeggen. De loze beloftes van de drie grote partijen ken ik nu wel.quote:Op maandag 20 november 2006 16:10 schreef Ripley het volgende:
[..]
CU heeft ook zeker geen verkeerd partijprogramma. helaas ben ik het op een aantal zeer belangrijke standpunten met ze oneens, maar veel punten zijn uiterst sociaal te noemen. Dat komt op mij christelijker over dan het CDA bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |