Geen idee, ik heb dat plaatje nooit gemaaktquote:
Wat vreemd, ik nietquote:
moet dat gein erin zitten of zoek je gewoon een leuk willekeurig icoontje? en kerst of sint?quote:Op woensdag 22 november 2006 15:01 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand een leuk (idee) voor mij?
Wat ik nu heb kan ik eigenlijk niets mee... Iemand een idee voor iets anders?
Omdat ik deze zo opgeslagen had en nogal lui ben vandaag, en dus de maat niet aangepast heb??quote:
Maakt helemaal niet uit. Compleet iets nieuws.quote:Op donderdag 23 november 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
moet dat gein erin zitten of zoek je gewoon een leuk willekeurig icoontje? en kerst of sint?
Owja... graag iets met vuurwerk als het kan en niet te veel moeite kostquote:Op donderdag 23 november 2006 15:15 schreef Qunix het volgende:
[..]
Maakt helemaal niet uit. Compleet iets nieuws.Maar dat het wel makkelijk met kerst in overweg kan.
kerst + vuurwerk, zoiets?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
Owja... graag iets met vuurwerk als het kan en niet te veel moeite kost
Zeer bedanktquote:Op donderdag 23 november 2006 20:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
kerst + vuurwerk, zoiets?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 november 2006 17:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[afbeelding]
Kan iemand er iets meedoen?
Graag iets met sinterklaas en/of oud en nieuw!
Alvast bedankt!!!![]()
![]()
Ik vond die van Jupiler wel genoegquote:Op donderdag 23 november 2006 20:28 schreef Biertjuhhhh het volgende:
Iets van kerst met deze icons?:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Even tussendoor dan:quote:Op zaterdag 25 november 2006 21:06 schreef dndiek het volgende:
Kan iemand mijn icoon op maat maken?
Simpel edoch winterklaar.quote:Op vrijdag 24 november 2006 20:27 schreef RayMania het volgende:
Wil iemand mijn avatar winterklaar maken? Ik dank U alvast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |