quote:Op maandag 20 november 2006 16:11 schreef schizolientje het volgende:
Even terug gelezen en weer bij en klaar voor vananond.
En als ik het zo terug lees denk ik dat Jeroen eigenlijjk gewoon de enige is die zichzelf is gebeleven en voor niemand zichzelf veranderd heeft. ( en Sa)
En dat hij op zich zo lekker in zijn vel zit dat het hem geen kont uit maakthoe hij op t.v. komt, naakt of niet. En na Tijn's onthulingen over zijn eigen onzekerheid verklaard dat ook zijn gezijk in deze.
Ah, ik begrijp het! Naakt in de badkamer je tanden poetsen is yuck.quote:Op maandag 20 november 2006 16:09 schreef T-lex het volgende:
[..]
naakt door de badkamer lopen heb ik geen probleem mee...maar ga niet met dat ding staan zwieren terwijl je je tanden staat te poetsen en een gesprek hebt met 3 man. Niet-functioneel naakt zou ik het bijna noemen. Als Roene in de douche gaat over een half uur en daarvoor wil die nog z'n nagels knippen, tanden poetsen en flossen dan doet tie maar ff alvast z'n broek uit....![]()
Om nog maar niet te spreken over dat geintje om ff z'n leuter op het zeepbakje te leggen terwijl Sa d'r tanden staat te poetsen...moest Tijn is doen...dan had je dat hier is moeten horen...![]()
[..]
Staat hier redelijk los van lijkt me....maar als ik je daarmee voor de schenen heb geschopt...so be it. Steek m'n mening niet onder stoelen of banken.![]()
Ondanks dat die dat van Sa niet leuk vondt denk ik toch als Jeroen eruit gaat dat zei het krijgt. Met die andere 3 op Tijn na dan heeft die helemaal niksquote:Op maandag 20 november 2006 16:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen het meteen geeft aan wie hij denkt dat de winnaar wordt dan, denk Rik of Sa dan.
Tijn douched nooit naakt die is gewoon te schijterig dat ze zijn gepiercede leuter zienquote:Op maandag 20 november 2006 16:18 schreef Snoet123 het volgende:
[..]
![]()
Waar mensen zich al niet druk om maken zeg, naakt douchen of niet.........sommige zijn al net zo bekrompen als die Tijn ( die gebruikt dat ook steeds als bullshit argument richting Jeroen) Dat hij eerst ff naar zichzelf kijkt...tis ook niet "gebruikelijk" om achter een getrouwde vrouw aan te hollen
Heb hem idd altijd zien kutten met die handdoek, en dan zijn broek eronder frummelen....quote:Op maandag 20 november 2006 16:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn douched nooit naakt die is gewoon te schijterig dat ze zijn gepiercede leuter zien![]()
Kun je gedachten lezen? Dacht ik van de week nl ook.quote:Op maandag 20 november 2006 15:31 schreef Day het volgende:
Jeroen moet een brief ophalen.
Ik ben trouwens benieuwd hoe BB er extra bedden bij doet, zonder dat de bewoners er iets van merken.
Ik denk Sa dan.quote:Op maandag 20 november 2006 16:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik denk dat Jeroen het meteen geeft aan wie hij denkt dat de winnaar wordt dan, denk Rik of Sa dan.
Misschien bluft ie wel en heeft ie geen lulpiercing. en klungelt ie daarom met de handdoekjes.quote:Op maandag 20 november 2006 16:23 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Tijn douched nooit naakt die is gewoon te schijterig dat ze zijn gepiercede leuter zien![]()
Ach, e10 kruipt toch meteen bij sabrina en tijn blijft toch in de serrequote:Op maandag 20 november 2006 16:27 schreef berney het volgende:
[..]
Kun je gedachten lezen? Dacht ik van de week nl ook.Mss moeten ze in de franse kamer dan, of komen er legerbedjes voor 1 nacht en morgen de rest verbouwen.
Zijn we het daar tenminste over eens....quote:Op maandag 20 november 2006 16:20 schreef Day het volgende:
[..]
Je mening mag je hebben. Ik gelukkig ook.
Dat schelen weer twee bedden. sem en mich kunnen ook samen in een bed.quote:Op maandag 20 november 2006 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
Ach, e10 kruipt toch meteen bij sabrina en tijn blijft toch in de serre
zou inderdaad ook nog kunnen jaquote:Op maandag 20 november 2006 16:30 schreef berney het volgende:
[..]
Misschien bluft ie wel en heeft ie geen lulpiercing. en klungelt ie daarom met de handdoekjes.![]()
![]()
Hysterisch. En als er vanavond niet maximaal gezopen word weet ik t ook niet meer.quote:Op maandag 20 november 2006 16:35 schreef Day het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe ze op de ex-bewoners zullen reageren.
Sa, Rik en Jeroen wel leukquote:Op maandag 20 november 2006 16:35 schreef Day het volgende:
Ik ben zo benieuwd hoe ze op de ex-bewoners zullen reageren.
Denk ik niet...quote:Op maandag 20 november 2006 16:39 schreef Bartoli het volgende:
alle bewoners naar de lounge ze gaan de keet verbouwen denk ik
Veel gejank, filmpjes van onder andere Jenna, Rob en moeders van Jeroen en Rik/Tijn, en een kotsende Monique...quote:Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
Hoe was t afscheidsdiner eigenlijk? Daar nog bijzondere dingen gebeurt?
en nog een tango midden in de nacht of wat stelde dat voorquote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Veel gejank, filmpjes van onder andere Jenna, Rob en moeders van Jeroen en Rik/Tijn, en een kotsende Monique...
Kotsen? Emoties of gewoon zat?quote:Op maandag 20 november 2006 16:44 schreef Kinga het volgende:
[..]
Veel gejank, filmpjes van onder andere Jenna, Rob en moeders van Jeroen en Rik/Tijn, en een kotsende Monique...
En áls Jeroen er vanavond uit moet (onverhoopt), dan moet hij Sa een knuffel geven en de rest niet eens aankijken en gewoon richting DBK lopen...quote:Op maandag 20 november 2006 16:42 schreef avonne het volgende:
ik zie het somber in, hoor.
Ik denk dat Jeroen eruit gaat en dat Tijn gaat winnen.
Want mijn favorieten zijn altijd de lul
Heb ik gemist..quote:Op maandag 20 november 2006 16:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
en nog een tango midden in de nacht of wat stelde dat voor![]()
het mooiste was dat Monique een filmpje van Rob zag, bleek en stil werd en vervolgens ging kotsenquote:Op maandag 20 november 2006 16:43 schreef arneaux het volgende:
Hoe was t afscheidsdiner eigenlijk? Daar nog bijzondere dingen gebeurt?
om meteen erna weer terug de kamer in te wandelenquote:Op maandag 20 november 2006 16:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
En áls Jeroen er vanavond uit moet (onverhoopt), dan moet hij Sa een knuffel geven en de rest niet eens aankijken en gewoon richting DBK lopen...
Het was een trip langs memorylane. Inclusief het dansen (waarbij ze elkaar uren konden vasthouden zonder dat het verdacht leek en ze elkaar verliefd in de ogen konden kijken), het liggen op de verhoging voor de tuindeur en tot slot nog een knullig (maar wel lieve) liefdesgedicht van Tijn voor Mo.quote:
onzinquote:Op maandag 20 november 2006 16:48 schreef gerxan het volgende:
en na t zien van Rob lag ze n uur later in Tijns bed..
Hahahahaquote:Op maandag 20 november 2006 16:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
om meteen erna weer terug de kamer in te wandelen![]()
Dat er iets niet goedzit leek me zowieso wel duidelijk. Ik had dat gezicht van Tijn wel willen zien.quote:Op maandag 20 november 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
Rob zei nog letterlijk, "en als je thuis komt, komt alles weer goed'
Er is dus iets niet goed...
Omg. Wat een dramakoningin zeg. Gatverdamme.quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef avonne het volgende:
[..]
onzin
ze zaten in de tuin of de woonkamer.
Daarna is ze alleen naar bed gegaan, en toen iedereen in bed lag kwam ze eruit, deed een baljurk aan en haalde Tijn uit bed om te dansen.
Tijn deed toen nog zijn gedicht, en is ze weer naar haar eigen bed gegaan
Monique zei later tegen Sabrina "er zat geen twinkel in zijn ogen"quote:Op maandag 20 november 2006 16:50 schreef Kinga het volgende:
Rob zei nog letterlijk, "en als je thuis komt, komt alles weer goed'
Er is dus iets niet goed...
Leuk einde op zich voor hun 'dingetje', weet anders ook niet hoe ik het moeten noemen. En viel totaal niet op dusquote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef Day het volgende:
[..]
Het was een trip langs memorylane. Inclusief het dansen (waarbij ze elkaar uren konden vasthouden zonder dat het verdacht leek en ze elkaar verliefd in de ogen konden kijken), het liggen op de verhoging voor de tuindeur en tot slot nog een knullig (maar wel lieve) liefdesgedicht van Tijn voor Mo.
Daarna mocht hij weer oprotten van haar en ging ze lekker kletsen met Sabrina.
Die jongen is zo gebruikt door haar de afgelopen 13 weken. Maar goed, hij was er zelf bij.
Priceless was het.quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat er iets niet goedzit leek me zowieso wel duidelijk. Ik had dat gezicht van Tijn wel willen zien.
Die stond net op het punt om zijn gedicht voor te dragen.quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dat er iets niet goedzit leek me zowieso wel duidelijk. Ik had dat gezicht van Tijn wel willen zien.
pcies, zou ik ook zeggen voor de camera... we worden sterker hierdoor zei rob..quote:Op maandag 20 november 2006 16:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
wanneer heeft ze dat gezegd?quote:Op maandag 20 november 2006 16:55 schreef gerxan het volgende:
[..]
pcies, zou ik ook zeggen voor de camera... we worden sterker hierdoor zei rob..
Sabrine vond dat Rob verdrietige oogjes had..
t Is geloof ik nog net niet Rob zijn schuld dat t allemaal zo loopt.quote:Op maandag 20 november 2006 16:53 schreef avonne het volgende:
[..]
Monique zei later tegen Sabrina "er zat geen twinkel in zijn ogen"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |