quote:Aldus een K3-fan.
Op donderdag 14 februari 2002 15:10 schreef K3 het volgende:
Die overslaande stem is echt mega irritant.
De clip van wherever is ontzettend slecht BTW, absoluut niet mooi, ze beweegt moeilijk en ziet er totaal niet sexy of wat dan ook uit.![]()
![]()
quote:Smaken verschillen hè
De clip van wherever is ontzettend slecht BTW, absoluut niet mooi, ze beweegt moeilijk en ziet er totaal niet sexy of wat dan ook uit.![]()
![]()
quote:Hallo K3, en wat doe je hier
![]()
Maar het Spaanstalig album wat ik nu heb is echt zwaar GOED!
Ook al snap ik geen kut van de teksten!
Dat nummer is echt wel leuk, en in die clip ziet ze er nog megalekker uit ook
quote:Als je dan toch dat bruine haar beter vind, download dan meteen 'Ojos Asi' en niet de engelse vertaling ervan. Ojos Asi klinkt veel beter. De sfeer is toch helemaal weg als je een spaans/arabisch nummer in het engels gaat vertalen.
Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef mAyk3 het volgende:[..]
Je hebt gelijk!! ZE kan t idd beter bruin doen. Verder is het een topwijf!! Al heeft ze wel behoorlijke sterallures. Maar dat mag vinnik. Mijn favo# is "eyes like yours". Zo lekker up-tempo.
Laundry Service staat op replay, maar ben nu toch haar andere albums aan het downloaden, om te beginnen maar het Unplugged album die de US fans me al een jaar aanraden.
quote:niet dat het goed klinkt ofzow...
Op donderdag 11 april 2002 22:37 schreef edsuit het volgende:
het is niks voor mij maar ze zingt tenminste live, en ze heeft er een live band bij, dat kan je van bijv britney spears niet zeggen
quote:dat zei ik ook niet
Op donderdag 11 april 2002 23:46 schreef 2nosedT het volgende:niet dat het goed klinkt ofzow...
quote:Nou MTV-unplugged is toch best wel aardig...
Op donderdag 11 april 2002 23:46 schreef 2nosedT het volgende:[..]
niet dat het goed klinkt ofzow...
quote:Dan had ik de muziek nog net zo kut gevonden. Vind de zangeres figuur totaal niet aantreklijk...
Op zondag 20 januari 2002 12:12 schreef karoltje het volgende:
ben benieuwd hoe de heren gereageerd hadden als het een klein mollig wijfie met minimale tieten en maximale kont geweest was...
quote:Leuk
Op zondag 16 juni 2002 17:30 schreef Marble het volgende:
Objection wordt de nieuwe single.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |