abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage maandag 28 januari 2002 @ 11:15:06 #51
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2960205
Ik heb een en ander gedwonload, maar tot nu spreekt alleen de singlehit me aan.
  maandag 28 januari 2002 @ 15:16:00 #52
21258 Amigo
Gewoon aanwezig...
pi_2962700
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 15:00 schreef Kimmy het volgende:
OK, ik viel een beetje uit, ze ziet er uit als meisje-nummer-zoveel, en ik ergerde me gisteren nogal aan Tooske toen ze Shakira aankondigde "daar ga je nog heel veel van zien". Het geheupwieg van haar vind ik ronduit kinderachtig, ze rent op die manier zo achter Britney en Christina aan.

De muziek ligt eigenlijk best lekker in het gehoor, maar bij wherever wordt het wel een beetje eentonig hoor. Ik luister liever naar die panfluit-mensen voor het station!
Ik hoop voor jullie dat ze niet een eendagsvlieg is in Nederland, want jullie zijn er duidelijk positiever over dan ik

Ik moet je gelijk geven. Het liedje is wel aan te horen. Dat vind mijn vriendin ook en die is er meestal helemaal niet dol op. Verder is dat schudden met die billen wel lache. Ik heb laatste en Nokia reclame gekregen van haar. Is wel stoer.
.:: Amigo.log::.
  donderdag 7 februari 2002 @ 09:52:35 #53
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3077231
Oh my...

Whenever Wherever komt deze week binnen op nummer 1 in de Top 40...

Nu kan ze in dat rijtje van o.a. Jantje Smit, de Backstreet Boys en Starmaker (die gingen haar voor)

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 7 februari 2002 @ 09:56:53 #54
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3077262
ben ik de enige die vindt dat ze een kutstem heeft af en toe? sommige stukken van dat nummer zijn echt zooo verschrikkelijk.
Nothing lasts forever but the certainty of change
  donderdag 7 februari 2002 @ 11:02:25 #55
22208 mAyk3
sapperdeflap!
pi_3078078
quote:
Op dinsdag 22 januari 2002 07:58 schreef Citroentje het volgende:
Ik hoorde net dat nummer op de radio. Ik vond er weinig aan en als brunette vind ik haar leuker dan als nep-kont-blondine.
Je hebt gelijk!! ZE kan t idd beter bruin doen. Verder is het een topwijf!! Al heeft ze wel behoorlijke sterallures. Maar dat mag vinnik. Mijn favo# is "eyes like yours". Zo lekker up-tempo.
Zag je dat???
pi_3082595
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef mAyk3 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!! ZE kan t idd beter bruin doen. Verder is het een topwijf!! Al heeft ze wel behoorlijke sterallures. Maar dat mag vinnik. Mijn favo# is "eyes like yours". Zo lekker up-tempo.

dat kind weet dat ze mooi is en dat IS ze ook, maar sterallures? Nee. Tis niet zo dattik haar ken, maar bij dat mtv interview kwam ze behoorlijk spaans over en spaanse mensies zijn lief en hebben mooie ogen
Let Evil Noise Arise!
  donderdag 7 februari 2002 @ 18:18:45 #57
22208 mAyk3
sapperdeflap!
pi_3083874
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 16:50 schreef sharon_hussein_bush_laden het volgende:

[..]

dat kind weet dat ze mooi is en dat IS ze ook, maar sterallures? Nee. Tis niet zo dattik haar ken, maar bij dat mtv interview kwam ze behoorlijk spaans over en spaanse mensies zijn lief en hebben mooie ogen

Ze IS mooi, en idd, dat WEET ze. Maarrr, roddels of niet, "er wordt geschreven" dat ze eisen stelt a la "diva's" Mariah en Whitney ooit, als ze ergens op moet treden. 20 flesjes water, tien kleedkamers enz enz. Maar natuurlijk ken ook ik haar niet persoonlijk. Ze bijt van zich af! (en dat is goed, dat is goed...) Ze blijft lief, oprecht en puur in interviews, en dat respecteer ik.

Ps ze is Colombiaanse van huis uit.

Zag je dat???
pi_3088606
Waaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh sorry maar toen ik DEZE stomme snolly op tv voorbij zag flitsen heb ik echt mijn hoofd op de tafel geslagen. WEEEEEERRRR zo'n idiote rukslet die 1: niet kan zingen 2: denkt dat ze lekker is 3: slechte muziek maakt 4: natuurlijk weer half Nederland op haar enorme heupen krijgt omdat ze er volgens de laatste schoonheidsidealen 'mooi' uit zou zien.

Kiss my ass darling.

Ik hoop dat ik de kutherrie niet meer hoef te horen want ik raak er echt helemaal overstuur van. Ongeveer het gevoel wat ik kreeg toen ik een nummer van Sita hoorde arghhhhhh. )(*&^%$#@!

daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_3091794
quote:
Op zondag 20 januari 2002 13:57 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik heb me kapot gelachen toen ik de clip de eerste keer zag. Wat een aanstellerij! En dan dat gekruip door de modder: get real!

Ze ziet er best leuk uit hoor, maar dat geblondeerde haar is afschuwelijk. Het is nu echt weer zo'n barbiepopje, en dan kan het me niet schelen of ze zich bewezen heeft of niet. Het lijkt me duidelijk dat er goed over nagedacht is hoe ze haar hier in de markt moeten zetten.

Ik sluit me hier volledig bij aan. Wat een trieste clip, het is zo overdreven, je krijgt bijna medelijden met dat mokkel.
pi_3093853
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 18:18 schreef mAyk3 het volgende:

[..]

Ze IS mooi, en idd, dat WEET ze. Maarrr, roddels of niet, "er wordt geschreven" dat ze eisen stelt a la "diva's" Mariah en Whitney ooit, als ze ergens op moet treden. 20 flesjes water, tien kleedkamers enz enz. Maar natuurlijk ken ook ik haar niet persoonlijk. Ze bijt van zich af! (en dat is goed, dat is goed...) Ze blijft lief, oprecht en puur in interviews, en dat respecteer ik.

Ps ze is Colombiaanse van huis uit.

pffft vind ik niet eens zulke hoge eisen. 20 flesjes water en 10 kleedkamers is zo geregeld. Linkin park aan de andere kant vraagt fruitmandjes en nieuwe onderbroeken en sokken en dit en dat drankje en een cadeautje voor hun moeder en blablalbal.

en colombiaans...spaans...zelfde

Let Evil Noise Arise!
pi_3104881
Ik zocht natuurlijk weer op de verkeerde plaats. Hier schijnen mensen te vertoeven die op de hoogte zijn van de artiest (?) Shakira. Ik 'zit' met het volgende:

Een kennis van me gaat binnenkort een cd opnemen en daarvoor 'moet' ze de muziek inzingen van het nummer 'Whenever, wherever' van Shakira. Hiervoor heeft ze de instrumentale versie van het nummer nodig. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen of heeft iemand deze heel toevallig? Kazaa heb ik al geprobeerd, alvast bedankt..

pi_3104916
lamaar

[Dit bericht is gewijzigd door dvdlei op 09-02-2002 13:44]

pi_3105043
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 13:26 schreef TruusDeMier het volgende:
Ik zocht natuurlijk weer op de verkeerde plaats. Hier schijnen mensen te vertoeven die op de hoogte zijn van de artiest (?) Shakira. Ik 'zit' met het volgende:

Een kennis van me gaat binnenkort een cd opnemen en daarvoor 'moet' ze de muziek inzingen van het nummer 'Whenever, wherever' van Shakira. Hiervoor heeft ze de instrumentale versie van het nummer nodig. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen of heeft iemand deze heel toevallig? Kazaa heb ik al geprobeerd, alvast bedankt..

Je zegt zelf dat het voor de opname van een cd is. Dan lijkt mij het gebruik van een midi file (wat je in het andere topic noemde) geen goede oplossing. Of jij moet ergens een geweldige midifile vinden en deze afspelen met een enorm goede wavetable, maar lijkt mij stug dat dat goed gaat klinken. Denk alleen al maar aan dat panfluitje wat in dat nummer zit. Bij het afspelen van een midi file blijft er niet meer over dan een zielig rotfluitje zonder enige vorm van expressie..
pi_3105102
Ja, ze zei zelf ook al dat die cd-mannetjes een midi-file waarschijnlijk niet goed zouden vinden. Maar er bestaat dus niet zoiets als een instrumentale mp3-site ofzo. Dat zal wel niet, ik heb er niet zo'n verstand van, maar ik kon het altijd vragen..
pi_3105127
quote:
Op zaterdag 09 februari 2002 14:00 schreef TruusDeMier het volgende:
Maar er bestaat dus niet zoiets als een instrumentale mp3-site ofzo.
Nee, die zal je niet vinden... helaas
pi_3106233
Lucky that my lips not only mumbleThey spill kisses like a fountain
Lucky that my breasts are small and humble
So you don't confuse them with mountainsLucky I have strong legs like my mother
To run for cover when I need itAnd these two eyes that for no other
The day you leave will cry a river

GEIL!!!!!!!!!!!

Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
pi_3106423
Whenever, Wherever is wel leuk, ik heb nog wat meer gedownload en Eyes Like Yours is toch nog wel de beste, de rest was niet zo veel aan.
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  zaterdag 9 februari 2002 @ 17:27:25 #68
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_3106536
Shakira is heilig en haar sanka is magisch
Er gaat niets boven deze colombiaanse godin
Wat je vindt, ...
pi_3107659
Wannabe Britney !
op dr !
pi_3107693
af en toe zingt ze ineens een rare toon die er naar mijn mening niet inpast (klinkt dan als een vent)

die heupen van haar bewegen echt zeer lekker

Asus P4P800 Deluxe-iPIV 2,4 800FSB-2x512pc3200Twinmos-Asus V9950 128 MB-2x80Gb 8Mb cache Maxtor-XP PRO SP1-Planet ADSL
  zaterdag 9 februari 2002 @ 19:41:54 #71
331 Merel
Be here now.
pi_3107793
quote:
Op donderdag 07 februari 2002 09:56 schreef Tokus het volgende:
ben ik de enige die vindt dat ze een kutstem heeft af en toe? sommige stukken van dat nummer zijn echt zooo verschrikkelijk.
Nee, ik vind het ook zwaar irritant om naar te luisteren! Ze gebruikt d'r stem telkens op een andere manier en soms is het gewoon lelijk! Zeikstem.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 9 februari 2002 @ 21:16:12 #72
8498 Dagootje
In hoc signature vincis
pi_3108730
Hoe die meid danst, ongeloveloos, het is dat ik al op iemand anders verliefd ben Ze heeft een beetje jammer hoofd, maar het lichaam maakt het weer goed.
De wetenschap is er nog steeds niet uit waarom de best gestroomlijnde vrouwen de meeste weerstand bieden!
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 10 februari 2002 @ 16:48:16 #73
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_3115069
nu is hier op the box een ander nummer, niet engelstalig: Ciega Sordomuda. Ook hierin klinkt ze echt kut, die stem lijkt steeds over te slaan ofzo.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_3119975
Voor de fans. op www.shakira.com staat dat ze op 27 februari optreed / aanwezig is tijdens de Edisson Awards in de Music Hall, amsterdam
pi_3163030
quote:
Op zondag 10 februari 2002 16:48 schreef Tokus het volgende:
nu is hier op the box een ander nummer, niet engelstalig: Ciega Sordomuda. Ook hierin klinkt ze echt kut, die stem lijkt steeds over te slaan ofzo.
Dat heb ik zojuist dus voor het eerst gehoord cq gezien. Leuk nummer. Maar tjee, dat is al oud zeg! Even op Google gekeken, toen bleek het al uit 1998 te komen.

Ik dacht al: Wat ziet ze er jong uit in die clip.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')