quote:Ik moet je gelijk geven. Het liedje is wel aan te horen. Dat vind mijn vriendin ook en die is er meestal helemaal niet dol op. Verder is dat schudden met die billen wel lache. Ik heb laatste en Nokia reclame gekregen van haar. Is wel stoer.
Op vrijdag 11 januari 2002 15:00 schreef Kimmy het volgende:
OK, ik viel een beetje uit, ze ziet er uit als meisje-nummer-zoveel, en ik ergerde me gisteren nogal aan Tooske toen ze Shakira aankondigde "daar ga je nog heel veel van zien". Het geheupwieg van haar vind ik ronduit kinderachtig, ze rent op die manier zo achter Britney en Christina aan.De muziek ligt eigenlijk best lekker in het gehoor, maar bij wherever wordt het wel een beetje eentonig hoor. Ik luister liever naar die panfluit-mensen voor het station!
Ik hoop voor jullie dat ze niet een eendagsvlieg is in Nederland, want jullie zijn er duidelijk positiever over dan ik
Whenever Wherever komt deze week binnen op nummer 1 in de Top 40...
Nu kan ze in dat rijtje van o.a. Jantje Smit, de Backstreet Boys en Starmaker (die gingen haar voor)
quote:Je hebt gelijk!! ZE kan t idd beter bruin doen. Verder is het een topwijf!! Al heeft ze wel behoorlijke sterallures. Maar dat mag vinnik. Mijn favo# is "eyes like yours". Zo lekker up-tempo.
Op dinsdag 22 januari 2002 07:58 schreef Citroentje het volgende:
Ik hoorde net dat nummer op de radio. Ik vond er weinig aan en als brunette vind ik haar leuker dan als nep-kont-blondine.
quote:dat kind weet dat ze mooi is en dat IS ze ook, maar sterallures? Nee. Tis niet zo dattik haar ken, maar bij dat mtv interview kwam ze behoorlijk spaans over en spaanse mensies zijn lief en hebben mooie ogen
Op donderdag 07 februari 2002 11:02 schreef mAyk3 het volgende:[..]
Je hebt gelijk!! ZE kan t idd beter bruin doen. Verder is het een topwijf!! Al heeft ze wel behoorlijke sterallures. Maar dat mag vinnik. Mijn favo# is "eyes like yours". Zo lekker up-tempo.
quote:Ze IS mooi, en idd, dat WEET ze. Maarrr, roddels of niet, "er wordt geschreven" dat ze eisen stelt a la "diva's" Mariah en Whitney ooit, als ze ergens op moet treden. 20 flesjes water, tien kleedkamers enz enz. Maar natuurlijk ken ook ik haar niet persoonlijk. Ze bijt van zich af! (en dat is goed, dat is goed...) Ze blijft lief, oprecht en puur in interviews, en dat respecteer ik.
Op donderdag 07 februari 2002 16:50 schreef sharon_hussein_bush_laden het volgende:[..]
dat kind weet dat ze mooi is en dat IS ze ook, maar sterallures? Nee. Tis niet zo dattik haar ken, maar bij dat mtv interview kwam ze behoorlijk spaans over en spaanse mensies zijn lief en hebben mooie ogen
Ps ze is Colombiaanse van huis uit.
Kiss my ass darling.
Ik hoop dat ik de kutherrie niet meer hoef te horen want ik raak er echt helemaal overstuur van. Ongeveer het gevoel wat ik kreeg toen ik een nummer van Sita hoorde arghhhhhh. )(*&^%$#@!
quote:Ik sluit me hier volledig bij aan. Wat een trieste clip, het is zo overdreven, je krijgt bijna medelijden met dat mokkel.
Op zondag 20 januari 2002 13:57 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik heb me kapot gelachen toen ik de clip de eerste keer zag. Wat een aanstellerij! En dan dat gekruip door de modder: get real!Ze ziet er best leuk uit hoor, maar dat geblondeerde haar is afschuwelijk. Het is nu echt weer zo'n barbiepopje, en dan kan het me niet schelen of ze zich bewezen heeft of niet. Het lijkt me duidelijk dat er goed over nagedacht is hoe ze haar hier in de markt moeten zetten.
quote:pffft vind ik niet eens zulke hoge eisen. 20 flesjes water en 10 kleedkamers is zo geregeld. Linkin park aan de andere kant vraagt fruitmandjes en nieuwe onderbroeken en sokken en dit en dat drankje en een cadeautje voor hun moeder en blablalbal.
Op donderdag 07 februari 2002 18:18 schreef mAyk3 het volgende:[..]
Ze IS mooi, en idd, dat WEET ze. Maarrr, roddels of niet, "er wordt geschreven" dat ze eisen stelt a la "diva's" Mariah en Whitney ooit, als ze ergens op moet treden. 20 flesjes water, tien kleedkamers enz enz. Maar natuurlijk ken ook ik haar niet persoonlijk. Ze bijt van zich af! (en dat is goed, dat is goed...) Ze blijft lief, oprecht en puur in interviews, en dat respecteer ik.
Ps ze is Colombiaanse van huis uit.
en colombiaans...spaans...zelfde
Een kennis van me gaat binnenkort een cd opnemen en daarvoor 'moet' ze de muziek inzingen van het nummer 'Whenever, wherever' van Shakira. Hiervoor heeft ze de instrumentale versie van het nummer nodig. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen of heeft iemand deze heel toevallig? Kazaa heb ik al geprobeerd, alvast bedankt..
quote:Je zegt zelf dat het voor de opname van een cd is. Dan lijkt mij het gebruik van een midi file (wat je in het andere topic noemde) geen goede oplossing. Of jij moet ergens een geweldige midifile vinden en deze afspelen met een enorm goede wavetable, maar lijkt mij stug dat dat goed gaat klinken. Denk alleen al maar aan dat panfluitje wat in dat nummer zit. Bij het afspelen van een midi file blijft er niet meer over dan een zielig rotfluitje zonder enige vorm van expressie..
Op zaterdag 09 februari 2002 13:26 schreef TruusDeMier het volgende:
Ik zocht natuurlijk weer op de verkeerde plaats. Hier schijnen mensen te vertoeven die op de hoogte zijn van de artiest (?) Shakira. Ik 'zit' met het volgende:Een kennis van me gaat binnenkort een cd opnemen en daarvoor 'moet' ze de muziek inzingen van het nummer 'Whenever, wherever' van Shakira. Hiervoor heeft ze de instrumentale versie van het nummer nodig. Weet iemand hoe ik hier aan kan komen of heeft iemand deze heel toevallig? Kazaa heb ik al geprobeerd, alvast bedankt..
quote:Nee, die zal je niet vinden... helaas
Op zaterdag 09 februari 2002 14:00 schreef TruusDeMier het volgende:
Maar er bestaat dus niet zoiets als een instrumentale mp3-site ofzo.
GEIL!!!!!!!!!!!
die heupen van haar bewegen echt zeer lekker
quote:Nee, ik vind het ook zwaar irritant om naar te luisteren! Ze gebruikt d'r stem telkens op een andere manier en soms is het gewoon lelijk! Zeikstem.
Op donderdag 07 februari 2002 09:56 schreef Tokus het volgende:
ben ik de enige die vindt dat ze een kutstem heeft af en toe? sommige stukken van dat nummer zijn echt zooo verschrikkelijk.
quote:Dat heb ik zojuist dus voor het eerst gehoord cq gezien. Leuk nummer. Maar tjee, dat is al oud zeg! Even op Google gekeken, toen bleek het al uit 1998 te komen.
Op zondag 10 februari 2002 16:48 schreef Tokus het volgende:
nu is hier op the box een ander nummer, niet engelstalig: Ciega Sordomuda. Ook hierin klinkt ze echt kut, die stem lijkt steeds over te slaan ofzo.
Ik dacht al: Wat ziet ze er jong uit in die clip.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |