Niet eensch.quote:Op zondag 19 november 2006 20:28 schreef JediMindTricks het volgende:
Vrouwen boven op is uiteraard beter..
Biertje in de ene had, afstandbediening in de andere.. En de vrouw het werk laten doen.![]()
Een goede reden om het zo af en toe door de vingers te zien.quote:
Maar als je de vrouw onderop 'dwingt' krijg je nooit zulke actiequote:Op zondag 19 november 2006 20:29 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Niet eensch.
De vrouw zal na de daag gewoon terug trekken naar haar kantoor ( lees : keuken,washok)
De vrouw is tijdens de daad ook gewoon niet de baas.
Dan doe je missionaris staand.quote:Op zondag 19 november 2006 20:30 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Maar als je de vrouw onderop 'dwingt' krijg je nooit zulke actie
<------
Dat is voor homo'squote:Op zondag 19 november 2006 20:31 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Dan doe je missionaris staand.
Het is je gewoon nog niet gelukt tamme handneuker.quote:
Ik ben niet degene die een fok-meisje zoekt voor een of andere halfgare fantasie (ontmaagd worden)quote:Op zondag 19 november 2006 20:32 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Het is je gewoon nog niet gelukt tamme handneuker.
En zijn ze dat niet smack je die bitch gewoonquote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
En vrouw bovenop is ook heel lekker.. Tis ook de afwisseling he. En je kand e vrouwen toch laten denken dat ze de baas zijn maar het eigenlijk niet zijn. Zijn ze ook gelijk blij = minder ruzie/problemen.
.
Ik zoek dan ook een vrouw.quote:Op zondag 19 november 2006 20:32 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Ik ben niet degene die een fok-meisje zoekt voor een of andere halfgare fantasie (ontmaagd worden)![]()
.
UIteraard. Tegenspraak dulden we niet. Ze mogen denken dat ze de baas zijn zolang ze maar doen wat wij willen en laten wat ze niet mogen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
En zijn ze dat niet smack je die bitch gewoon
Als je ze één vinger geeft....quote:Op zondag 19 november 2006 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
En vrouw bovenop is ook heel lekker.. Tis ook de afwisseling he. En je kand e vrouwen toch laten denken dat ze de baas zijn maar het eigenlijk niet zijn. Zijn ze ook gelijk blij = minder ruzie/problemen.
.
Er is inderdaad niksmis mee. Mooi icon trouwens.quote:Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef R81 het volgende:
Mijn vrouw mag af en toe wel de bazin zijn hoor![]()
Wheheh. En die gene die daarvoor verantwoordelijk is stemt woensdag PVDN ?quote:Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Ik zoek dan ook een vrouw.
Ik ben ontmaagd toen New York nog New Amsterdam heette.
Mijn neukertjes zijn al oud genoeg om te stemmen en kunnen ook al lopen.quote:Op zondag 19 november 2006 20:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wheheh. En die gene die daarvoor verantwoordelijk is stemt woensdag PVDN ?
Ja je geeft ze en vinger, proberen ze een hand te pakken geef je die...quote:Op zondag 19 november 2006 20:34 schreef Bendeleider het volgende:
[..]
Als je ze één vinger geeft....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
quote:Op zondag 19 november 2006 20:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja je geeft ze en vinger, proberen ze een hand te pakken geef je die...Hmm dat mag niet meer hé.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik trouw later met het zusje van BrauN,omdat ik dan zijn Schlager word.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |