abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43681124
Hallo,
Ik heb even een vraagje,
Om een overspanning op te vangen heb ik een stalen, ge-meniede balk geplaatst, een H-balk,
Nu wil ik deze balk niet in het zicht hebben, en wil hem aan de onderkant gaan bekleden met gipsplaat, tevens om hem brandwerend te maken, later kan hier overheen worden gestuuct.
Ik wil de gipsplaat met gewone montage-kit er tegenaan plakken.
Is dit de juiste methode? of zijn er andere, betere, methodes om dit te doen. Of moet ik hier misschien een bepaalde soort montagekit voor gebruiken?
Zou iemand, die hier ervaring mee heeft, mij hier een antwoorde over kunnen geven?

Bij voorbaat dank,

Met vriendelijke groet, Joachim
  zondag 19 november 2006 @ 13:21:51 #2
33097 MUZZ
ik ga lekker
pi_43682135
wij gebruiken geen gips plaat maar nobrando een speciale anti brand laag maar je zou ook gipsplaat kunnen gebruiken en het vastzetten met montagekit.
Je zal als 1dags vlieg je dag niet hebben
pi_43682194
Boor je gaatjes voor in het H profiel en schroef je daar een houten lat aan vast zodat je daar weer het gips op kan schroeven.
pi_43682224
of sla houten klosjes in je H balk vast zodat je houvast hebt voor je gips
pi_43702399
Vanwege brandwerendheid kun je beter een gipsvezelplaat er tegenaan zetten. Dat is brandwerender dan gewone gipsplaten.
  maandag 20 november 2006 @ 07:42:09 #6
154392 Vodkat
Honda V4 Power
pi_43708206
Wij zijn daar toevallig ook net mee bezig:

maandag 20 november 2006 @ 08:20:12 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_43708414
Das inderdaad de mooiste oplossing Vodkat
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_43709676
Je kan idd wat klossen schocking klem tussen de boven en onderflens slaan, en hierna een recht regelwerk van hout erop schroeven. Dit vervolgens bekleden met stucplaat of fermacell (cementvezelplaat ipv gipsvezelplaat), dit is beide brandbestendiger en beter af te stucadoren. Als je het echt brandbestendig wilt hebben, moet je er 2 lagen opschroeven, dan zit je aan de veilige kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')