de laatste loodjes dus ... morgen de "overtocht"?quote:Op zondag 19 november 2006 19:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hey oortjes!!
nog ff een avondje meebeppen....
de compu staat er nog, al is het zo'n beetje het laatste...![]()
noddieeeeeeeeeeeeeequote:
Eeeeeeeeej, D.Rose!quote:Op zondag 19 november 2006 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
excuses, ik nam een verkeerde afslag
Wees welkom D.Rose....quote:Op zondag 19 november 2006 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
excuses, ik nam een verkeerde afslag
Noddie!!!!quote:
ik heb geen beweringen gehoord hoorquote:Op zondag 19 november 2006 20:01 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wees welkom D.Rose....![]()
't is hier ook heel gezellig!!! en in tegenstelling tot wat ik wel eens heb horen beweren zijn wij ook de raarsten niet...![]()
![]()
klopt, maar door het zwaaien heen lezen gaat zo beter...quote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb geen beweringen gehoord hoor
Het zal hier vast gezellig zijn, daarom vond ik het ook jammer dat ze zo nodig de SC en COS moesten scheiden. Die 2 samen was vroegâh erg gezellig.
Jij hebt geen idee waar je mee bezig bent, he?quote:Op zondag 19 november 2006 20:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb geen beweringen gehoord hoor
Het zal hier vast gezellig zijn, daarom vond ik het ook jammer dat ze zo nodig de SC en COS moesten scheiden. Die 2 samen was vroegâh erg gezellig.
dit was anders een hele mooie!!quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg die 'eejjjjjjjj' maar niet onder de knie.
niet?quote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef demins het volgende:
[..]
Jij hebt geen idee waar je mee bezig bent, he?![]()
Hoi D.Rose!![]()
vooral doorgaanquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik krijg die 'eejjjjjjjj' maar niet onder de knie.
Copy-paste!quote:Op zondag 19 november 2006 20:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dit was anders een hele mooie!!![]()
![]()
bummer! niet eens een leermomentje...quote:
Kon je al copy-pasten dan?quote:Op zondag 19 november 2006 20:26 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bummer! niet eens een leermomentje...![]()
nah, balen zeg...
dat heb je als sommige user lemmings ofzo doen...quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 20:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat heb je als sommige user lemmings ofzo doen...![]()
![]()
Oh jawel hoor...ik ben gisteren op het vijfde level gestrand...daar moet ik toch verandering in zien te brengen...quote:
jij misschien niet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |