Gelukkig, ik was al bang dat Marianne haar verstand kwijt was.quote:Op zondag 24 december 2006 01:59 schreef sbientje het volgende:
daaaaaaag!ik ga ze niet missen, wat een vervelend stel! bleh
Waarom zei je dat niet tegen je concullega's toen ze jullie hadden genoemd bij het interview over wie ze verwachtten dat er als eerste uit zou vliegen?quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
Wat heerlijjk dat jullie al 5 pagina's lang ons onderwerp van gesprek maken!!! Helemaal te gek....![]()
![]()
zoals Gordon al eens tegen mij zijn: Het maakt niet uit WAT ze over je zeggen, ALS ze maar over je lullen. En nu weet ik dat hij gelijk heeft.
![]()
Hele fijne feestdagen en een super 2007.![]()
-x- Sasja en Eric
Zelfs Roef en Marian hadden een groter topic hoorquote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
Wat heerlijjk dat jullie al 5 pagina's lang ons onderwerp van gesprek maken!!! Helemaal te gek....![]()
![]()
zoals Gordon al eens tegen mij zijn: Het maakt niet uit WAT ze over je zeggen, ALS ze maar over je lullen. En nu weet ik dat hij gelijk heeft.
![]()
-x- Sasja en Eric
quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:03 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
Godzijdank zijn we hier van verlost. Kan het glazuur op mn tanden weer teruggroeien..
En ze moeten het ook maar niet terug lezenquote:Op zondag 24 december 2006 22:46 schreef Vivi het volgende:
[..]
Zelfs Roef en Marian hadden een groter topic hoor
Wat een indrukwekkend CV! Wat presenteer je zoal?quote:Op zondag 24 december 2006 03:17 schreef Kirsten1 het volgende:
Hallo allemaal,
![]()
![]()
-x- Sasja en Eric
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |