wees er maar trots opquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:01 schreef santalyd het volgende:
Ik vind het wel een leuk duo en ik ben degene die de club op clubs.nl heeft opgericht. Dus dat hebben ze niet zelf gedaan en mijn positieve reactie wordt ook niet door hun aangestuurd. Ik ben niet omgekocht en vind ze geheel uit vrije wil een leuk stel![]()
Ja liefdes programma héquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:41 schreef Herald het volgende:
Ze waren net ook even op TV, bij Bijstand in de Liefde op Talpa/10
quote:Eric en Sasja blikken terug
Hoe beleefde het liefdeskoppel de televisie-uitzending, waarin de tranen van Sasja een hoofdrol speelden?
Eric Forrest & Sasja kwamen uitgebreid aan bod in de laatste aflevering van X FACTOR. Heel het land kon meegenieten van de emoties die opborrelden bij Sasja. Hoe beleefde het verliefde koppel de televisie-uitzending? En hoe reageert hun omgeving op hen? De internetredactie sprak met Sasja.
Samen op de bank
Veel X FACTOR-kandidaten maken van de zaterdagavonden een ware happening. Ze nodigen vrienden en familie uit om, onder het genot van bitterballen en jus d’orange, te genieten van de uitzendingen. Eric en Sasja doen dat heel anders: “Ik zat alleen met Eric op de bank. Dat doen we bij iedere aflevering van X FACTOR. Wat we te zien krijgen willen we in alle rust op ons in kunnen laten werken.”
Amsterdamse Miep
Sasja: “Heel Nederland heeft nu mijn tranen kunnen zien. Dat vind ik niet erg. Maar wat ik wel fijn vind om te kunnen zeggen, is dat ik niet emotioneel werd omdat ik kritiek kreeg, maar om iets anders. De meiden van Face hadden Eric en mij genoemd toen hen werd gevraagd naar mogelijke afvallers. Wij hoorden dat en toen ben ik, Amsterdamse Miep die ik ben, naar hen toegegaan en heb hen daar naar gevraagd. Later dachten die meiden dat ik boos op hen was, terwijl dat absoluut niet zo was. En daar werd ik dan weer emotioneel van, want ik kan niet tegen ruzie.”
SMS-bundels
De kans is groot dat het hele land zijn of haar mening klaar heeft over de tranen van Sasja. Of valt dat wel mee? Sasja: “Er wordt enorm positief gereageerd. Kijk, er zijn vast mensen die me een jankerd vinden. Maar heel veel mensen vinden ons echt heel leuk. Er zijn mensen die zeggen dat ze extra SMS-bundels aan het aanschaffen zijn om op ons te kunnen stemmen tijdens de Liveshows. En de eerste spandoeken worden ook al gemaakt. En laten we niet vergeten dat de eerste fansite over ons al op het net te vinden is. Dat is echt allemaal ongelofelijk leuk.”
Liefdeskoppel
Eric en Sasja staan bekend als het liefdeskoppel van X FACTOR. Is het een voor- of een nadeel om als geliefden mee te doen? Sasja: “Als ik onszelf op televisie terugzie, denk ik wel eens: ‘Sas, hou je kop eens dicht. Dan kan Eric ook wat zeggen.’ Maar verder denk ik dat wij door X FACTOR alleen maar dichter bij elkaar zijn gekomen. Eric heeft me door de moeilijke momenten heen gesleept. Sommige mensen vinden ons klef. Maar wij zijn blij met elkaar, dus we houden het zo.”
Bijgeloof
Eric en Sasja zijn zelfs zo blij met elkaar dat ze elkaar op 17 juli 2007 het 'ja-woord' zullen geven. Het getal zeven is het geluksgetal van zowel Eric als Sasja. De aanstaande bruid is dan ook dolblij met deze datum: “Er zitten drie zevens in deze datum, dus dit huwelijk kan alleen maar een groot succes worden!”
Haar woorden zijn toch duidelijk......quote:Op woensdag 20 december 2006 13:38 schreef santalyd het volgende:
Zij zouden de eersten niet zijn die door bepaalde door RTL oid uitgekozen beelden een andere indruk achterlaten bij kijkers dan hoe ze werkelijk zijn..
Ze zijn dus door naar de liveshowsquote:Er zijn mensen die zeggen dat ze extra SMS-bundels aan het aanschaffen zijn om op ons te kunnen stemmen tijdens de Liveshows. En de eerste spandoeken worden ook al gemaakt.
Maar volgens mij is die dat nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:45 schreef Ivatje het volgende:
Hij ziet er stoer uit!![]()
Zij moet minder janken...
quote:Op zondag 3 december 2006 00:00 schreef Cee het volgende:
Grant & Forsythe meets Saskia & Serge meets Adam & Eva.
Ik krijg er de bibbers van!
Inderdaadquote:Op zaterdag 23 december 2006 21:29 schreef Yeahinho het volgende:
Blij dat dat irritante wijf eruit is.
Ja, maar ze moesten ook een extra stoel vrijmaken om haar ego te zetelen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:09 schreef Marble het volgende:
Ze was nog oprecht verbaasd dat ze niet door was ook.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:35 schreef Andiyan het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk verlossing!
Wat eenis die Sasja zeg. Ontzettend slechte verliezer. Alsof ze puur eruit zijn gestemd omdat ze te oud zijn en ze artiesten willen waar meisjes van 16 op stemmen.
![]()
En dan heb ik het nog niet eens over Eric.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |