Ja.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:19 schreef superhero87 het volgende:
Ben ik de enige die Eric op David Bowie vind lijken?![]()
quote:Reactie na de derde auditie XFACTOR.
"Goed gedaan hoor dat je uit beeld liep", "Heb jullie weer gezien hoor", "We zitten nu met de hele familie voor de buis","Weten jullie al of jullie door zijn?", "Wat moest je huilen hè". Toen ik op school stond te wachten kwam er een groepje kids op me af. "Mag ik U wat vragen? Bent U de mevrouw van de xfactor? Wie is Uw kindje? Hoe is Wendy van Dijk? Was U heel nerveus?" De ene vraag na de andere en ik geniet van elk moment weet je dat. Eric stond voor een stoplicht van de week en zag twee meiden op de fiets helemaal achterstevoren hangen en wild zwaaien naar hem hahaha geweldig toch??!!
Het is deze week echt hart verwarmend. Gelukkig begrepen de meeste waarom ik uit beeld liep. Ik begrijp ook dat de mensen rondom Pure het vreemd vonden, in een intervieuw op www.xfactor.nl zeiden sommige zelfs "voor een volwassen vrouw"......
Dat wil ik toch even tegenspreken. Mijn reactie heeft niets met mijn leeftijd te maken, mijn reactie kwam vanuit mijn hart en ik sta er nog steeds achter. Heeft helemaal niets met de meiden van Pure te maken want we zaten de eerste auditie in Hoofddorp bij hun aan tafel en het zijn schatten.
Maar ik blijf bij mijn mening dat je bij een auditie èèn kans krijgt en als het mis gaat gaat het mis!! Diep in mijn hart wist ik dat Eric en ik beter konden dus ook wij hadden graag nog een kans gekregen om Marianne te bewijzen dat we beter kunnen. Zo waren er overigens nog veel meer in de groep die het met mij eens waren. Ik heb er geen spijt van dat ik uit beeld liep en Eric heeft er ook geen spijt van wat hij heeft gezegd, dat wilde ik graag even kwijt. Op naar "De Ultieme Test" spannend!!!!!
Maar toch goed om te weten dat ze er geen spijt van heeft dat ze uit beeld liep, want dat is toch wel een kwestie waar heel Nederland over in spanning zat.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:24 schreef PeRi het volgende:
Wat een zeikwijf, we waren het onderhand weer vergeten, djeez.
Die modereren ze zelf zekerquote:Op zaterdag 16 december 2006 22:29 schreef BVO het volgende:
In hun gastenboek is iedereen heel positief.
Sterker nog, ze posten de berichtjes zelf: telkens onder een andere naam.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:34 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Die modereren ze zelf zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |