Ja hoorde ik jullie gister nu fluisteren over een album?quote:Op zondag 31 december 2006 17:36 schreef Cee het volgende:
Mogen jullie een nummer 1 hit scoren in 2007. Als Toppertje het kan, kan iedereen het. Maak er wat van!![]()
Ik vond ze gister niet zo klef en overheersend zoals ze leken. Ze stonden gewoon lekker een sigaretje te roken met z'n tweetjes totaal niet op zoek naar aandacht maar wel tof tegen iedereen die ze even aansprak. En nee, ik ben me niet aan t inlikken omdat ze nu hier posten maar vond dit echt.quote:Op zondag 31 december 2006 17:39 schreef BVO het volgende:
Jullie moeten sowieso niet alles al te letterlijk nemen hier, een forum als dit is juist leuk als alles een betje overdreven wordt. Wat ik me el afvraag, waren jullie echt zo klef, aanstellerig en huilerig of heeft RTL wat in elkaar gezet
?
Wat, nog meer plaatjes van konijnen?quote:Op zondag 31 december 2006 17:39 schreef Kirsten1 het volgende:
nou cee, laat maar zien dan....
quote:Op zondag 31 december 2006 17:36 schreef Cee het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als konijnen, Eric! Als konijnen.
Een dochter, wat leuk! Hoe heet ze ?quote:Op zondag 31 december 2006 17:46 schreef Kirsten1 het volgende:
kirsten is is onze dochter
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 31 december 2006 17:44 schreef --Globe-- het volgende:
En waarom zijn jullie toen een keer als Tarzan & Jane op de foto geweest?
Waarom deze domme vraag.quote:Op zondag 31 december 2006 17:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Een dochter, wat leuk! Hoe heet ze ?
Ik bedoel eigenlijk, hoe oud is zequote:
quote:Op zondag 31 december 2006 17:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, hoe oud is ze!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |