Dat vond ik eerst ook, maar bij de ultieme test zong ze zo vals als een kraai.quote:Op maandag 25 december 2006 13:36 schreef Aarti het volgende:
Ik vond Sasja nog wel oke zingen, alleen dat wezen naast haar vond ik echt vreselijk
En ze gebruiken PI'squote:
Totdat ze niet meer met je op de foto willen, dan mogen ze wjb naar de hel ineens!quote:Op zondag 31 december 2006 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond ze echt super aardig gisteren...
quote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Totdat ze niet meer met je op de foto willen, dan mogen ze wjb naar de hel ineens!
ik wilde niet met hun op de fotoquote:Op zondag 31 december 2006 12:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Totdat ze niet meer met je op de foto willen, dan mogen ze wjb naar de hel ineens!
quote:
Jullie waren gewoon super gezellig in het echt en inderdaad niet zo klef zoals het progamma schetste wat Sasja al zei. En die foto is best leuk tochquote:Op zondag 31 december 2006 17:33 schreef Kirsten1 het volgende:
ps. cdp wel gedurft en cool dat je de foto erop hebt gezet! respect! en toont wie je bent gozer! enne, wij bepalen niet wie er op de foto mag , iedereen is daar vrij in! wij vinden het in ieder geval wél leuk want voor je fans moet je er altijd zijn! en dat zullen wij altijd blijven doen! bye bye!
wij houden nl niet van arrogante artiesten.....
veel fokstrijd in 2007 guys en dolls!!!
quote:Op zondag 31 december 2006 17:27 schreef Kirsten1 het volgende:
en dat er maar genoeg gefokt mag worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |