Laat jij jou tieten even zien danquote:Op maandag 20 november 2006 03:46 schreef Soempie het volgende:
doe eens nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de mijne zijn paars met gele randjesquote:Op maandag 20 november 2006 03:50 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laat jij jou tieten even zien danom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij zou naar bedquote:Op maandag 20 november 2006 03:52 schreef Nembrionic het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt..maar een circus is gewoon niet compleet zonder clownquote:Op maandag 20 november 2006 03:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
jij zou naar bedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoorquote:Op maandag 20 november 2006 03:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
de mijne zijn paars met gele randjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 20 november 2006 03:53 schreef Soempie het volgende:
de mijne zijn paars met gele randjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 20 november 2006 03:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik vind ze wel mooi zoquote:Op maandag 20 november 2006 03:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je kijkt moet je ook posten.quote:Op maandag 20 november 2006 04:10 schreef wyccie het volgende:
Hehe, en toch heb ik ook even gekeken.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach, ik ben toch altijd de anonieme Fokker, dus niemand heeft het door. Behalve nu dus.quote:Op maandag 20 november 2006 04:11 schreef Nembrionic het volgende:
Als je kijkt moet je ook posten.
Slaap lekker.quote:Op maandag 20 november 2006 04:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch altijd de anonieme Fokker, dus niemand heeft het door. Behalve nu dus.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga maar eens een keer slapen. Ik moet gewoon om half 8 opstaan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jammer, ik had het wel verwacht hoorquote:Op maandag 20 november 2006 04:09 schreef Soempie het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in m'n fotoboek staan m'n tieten niet hoor Jedi
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop