Kan je dat laatste ook iedereen aanraden dan? (of aanraden om er in ieder geval aan te beginnen)quote:Op maandag 20 november 2006 00:15 schreef Gooitzen het volgende:
Ik heb trouwens dit weekeinde Eline Vere van Couperus uitgelezen, dat kan ik iedereen aanraden (of je begint er in ieder geval aan). En gisteren natuurlijk te veel gedronken.
Natuurlijk kan ik je dat aanraden. Alleen niet op het afstudeerfeestje van je zus, als je op den duur haar vriendinnen gaat lastigvallen.quote:Op maandag 20 november 2006 00:23 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Kan je dat laatste ook iedereen aanraden dan? (of aanraden om er in ieder geval aan te beginnen)
En? Kom op, ik ben een vrouw. Ik wil dit soort dingen graag weten.quote:Op zondag 19 november 2006 23:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hebben Jojoortje en Stanley een relatie ofzo?
quote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef Gooitzen het volgende:
Natuurlijk kan ik je dat aanraden. Alleen niet op het afstudeerfeestje van je zus, als je op den duur haar vriendinnen gaat lastigvallen.
Shit, ik dacht: Ze is het vergeten!quote:Op maandag 20 november 2006 00:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En? Kom op, ik ben een vrouw. Ik wil dit soort dingen graag weten.
quote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
Shit, ik dacht: Ze is het vergeten!![]()
Nieuwsgierig aagje!![]()
Dat ook. Dat vooral.quote:Op maandag 20 november 2006 00:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik dacht dat dat een extra bevestiging was dat ik daadwerkelijk nieuwsgierig ben.
quote:Op maandag 20 november 2006 00:25 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik je dat aanraden. Alleen niet op het afstudeerfeestje van je zus, als je op den duur haar vriendinnen gaat lastigvallen.
Vooral niks zeggen tot de bruiloftquote:Op maandag 20 november 2006 00:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Shit, ik dacht: Ze is het vergeten!![]()
Nieuwsgierig aagje!![]()
Sssst!quote:Op maandag 20 november 2006 00:38 schreef Supersheep het volgende:
Vooral niks zeggen tot de bruiloft![]()
![]()
Ik ga maar eens een nieuwe slaappoging wagen trouwens![]()
Cool!quote:Op maandag 20 november 2006 00:48 schreef Jojoortje het volgende:
Ik moet morgen om 7 uur opstaan en dan heb ik het 1e uur 'Dans'Wel leuk!
Doe ik morgen welquote:Op maandag 20 november 2006 00:55 schreef Nembrionic het volgende:
Laat je Joost nog even weten dat 'ie een prutser is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |