Okee.quote:Op zondag 19 november 2006 23:48 schreef Jayhawk het volgende:
zal ik de punten tellen dan?
Hoezo, Jojoortje kan toch prima tellen? Anders kan Stanley wel even bijspringen..quote:
Stanley komt dinsdag pas weer terug, zei ze net.quote:Op zondag 19 november 2006 23:50 schreef macondo het volgende:
Hoezo, Jojoortje kan toch prima tellen? Anders kan Stanley wel even bijspringen..
Ja, sorry. Ik was jullie bijna vergeten. Dat korte termijngeheugen van me begint gebreken te vertonen.quote:
Jij mag een nieuwe vraag stellenquote:Op zondag 19 november 2006 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik wil idd best tellen hoorVolgens mij is ze al bezig...
Oooo okequote:Op zondag 19 november 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
Ze? Ik ben niet aan het tellen, en jayhawk is geen 'ze'.
Dat is nooit bewezenquote:Op zondag 19 november 2006 23:53 schreef wyccie het volgende:
en jayhawk is geen 'ze'.
Oh een supermarktterm. Zoiets als Lipo, maar dan andersom.quote:Op zondag 19 november 2006 23:55 schreef Gooitzen het volgende:
En waar staat fipo dan wel voor?
Dat is volgens mij fifo (first in first out). Je weet wel, waar je je biertje op zaterdag mee verdiende toen je veertien was.quote:Op zondag 19 november 2006 23:57 schreef macondo het volgende:
[..]
Oh een supermarktterm. Zoiets als Lipo, maar dan andersom.
quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 23:58 schreef Gooitzen het volgende:
[..]
Dat is volgens mij fifo (first in first out). Je weet wel, waar je je biertje op zaterdag mee verdiende toen je veertien was.
nee, maar wel een echte manquote:Op maandag 20 november 2006 00:00 schreef macondo het volgende:
[..]
Een kerel lijkt het in ieder geval niet te zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |