de mijne zijn paars met gele randjesquote:Op maandag 20 november 2006 03:50 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Laat jij jou tieten even zien dan.
jij zou naar bedquote:
Klopt..maar een circus is gewoon niet compleet zonder clownquote:
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoorquote:Op maandag 20 november 2006 03:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
de mijne zijn paars met gele randjes![]()
quote:Op maandag 20 november 2006 03:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoor.
ik vind ze wel mooi zoquote:Op maandag 20 november 2006 03:57 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Dan zou ik even naar de huisarts gaan morgen, hoor.
Als je kijkt moet je ook posten.quote:Op maandag 20 november 2006 04:10 schreef wyccie het volgende:
Hehe, en toch heb ik ook even gekeken.
Ach, ik ben toch altijd de anonieme Fokker, dus niemand heeft het door. Behalve nu dus.quote:Op maandag 20 november 2006 04:11 schreef Nembrionic het volgende:
Als je kijkt moet je ook posten.
Slaap lekker.quote:Op maandag 20 november 2006 04:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, ik ben toch altijd de anonieme Fokker, dus niemand heeft het door. Behalve nu dus.
Ik ga maar eens een keer slapen. Ik moet gewoon om half 8 opstaan.
Jammer, ik had het wel verwacht hoorquote:Op maandag 20 november 2006 04:09 schreef Soempie het volgende:
in m'n fotoboek staan m'n tieten niet hoor Jedi
![]()
Ook goedquote:Op maandag 20 november 2006 15:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor en hoeist met jou?
Veel succesquote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook goed![]()
vanavond weer een volleybalwedstrijd.![]()
Heb er zin in
Dat kunnen we wel gebruiken. We moeten tegen de nummer 1quote:
toevoeging: vooral het richten op mensen aan de andere kant van het net was leukquote:Op maandag 20 november 2006 16:03 schreef Supersheep het volgende:
Heb ook nog een tijdje gevolleybald. Ik was alleen niet zo goed in t opslaan
Aan t net staan vond ik dan wel weer leuk
we leren de quizers wel kennen in dit topicquote:Op maandag 20 november 2006 16:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
toevoeging: vooral het richten op mensen aan de andere kant van het net was leuk![]()
Doe ik ook alleen maar bij diegenen die zo'n mep aankunnen hoorquote:Op maandag 20 november 2006 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
we leren de quizers wel kennen in dit topic![]()
auwquote:Op maandag 20 november 2006 17:39 schreef Etcetera het volgende:
ik was handballer
tot m'n knie stuk ging
dat mag met 'in het echt' nietquote:Op maandag 20 november 2006 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
auw
ben 2x topscoorder geweest met handballen op sportdagen. Stond alleen maar voorin, kreeg de bal steeds toegespeeld en bleef ze netjes in de goal schieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |