Ben wel blij dat ik niet het hele jaar door die kitscherige dingen om me heen hebquote:Op zondag 19 november 2006 21:36 schreef Jayhawk het volgende:
Het is wel een gezellige tijd alleen mag dit wel het hele jaar door.
Als een vraag te moeilijk blijkt, moet je een beetje soepel zijn. Bijv.: je verzint een paar gepaste hints om mensen naar het antwoord toe te leiden. Dat kon bij deze vraagstelling amper. Ik had 't laten vallen.quote:Op zondag 19 november 2006 21:39 schreef Jayhawk het volgende:
Hetzelfde gedonder krijg je met precieze data van gebeurtenissen, misschien iets voor de OP. Suggesties in de slowchat?
quote:Op zondag 19 november 2006 21:20 schreef Soempie het volgende:
Kwam ook alleen even Sheep bedanken voor z'n muzieksmaak![]()
dat was idd het probleem, volgende keer ga ik daar rekening mee houden.quote:Op zondag 19 november 2006 21:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als een vraag te moeilijk blijkt, moet je een beetje soepel zijn. Bijv.: je verzint een paar gepaste hints om mensen naar het antwoord toe te leiden. Dat kon bij deze vraagstelling amper. Ik had 't laten vallen.
Dat is inderdaad echt een rotmoment iedere ochtendquote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik hou niet zo van de winter. Dan word je 's ochtends wakker en dat is het nog helemaal donker. Als je eenmaal de dekens van je af doet, is het onmeeeunig koud!
quote:Op zondag 19 november 2006 21:47 schreef Jojoortje het volgende:
is het onmeeeunig koud!
Ik weet wel wat het betekend.quote:
geef de vertaling maarquote:Op zondag 19 november 2006 22:30 schreef Jojoortje het volgende:
Alleen de laatste 3 woorden gebruik ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |