Goed hoor en hoeist met jou?quote:Op maandag 20 november 2006 14:42 schreef Soempie het volgende:
hee Yuri, hoe is het ermee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook goedquote:Op maandag 20 november 2006 15:12 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Goed hoor en hoeist met jou?
Veel succesquote:Op maandag 20 november 2006 15:20 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ook goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vanavond weer een volleybalwedstrijd.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb er zin inom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat kunnen we wel gebruiken. We moeten tegen de nummer 1quote:Op maandag 20 november 2006 15:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veel succesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toevoeging: vooral het richten op mensen aan de andere kant van het net was leukquote:Op maandag 20 november 2006 16:03 schreef Supersheep het volgende:
Heb ook nog een tijdje gevolleybald. Ik was alleen niet zo goed in t opslaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aan t net staan vond ik dan wel weer leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
we leren de quizers wel kennen in dit topicquote:Op maandag 20 november 2006 16:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
toevoeging: vooral het richten op mensen aan de andere kant van het net was leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe ik ook alleen maar bij diegenen die zo'n mep aankunnen hoorquote:Op maandag 20 november 2006 16:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
we leren de quizers wel kennen in dit topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijne niet ik sloeg altijd in het net bij gymquote:Op maandag 20 november 2006 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
Opslaan was mijn sterke puntom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:16 schreef Soempie het volgende:
BAM!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
auwquote:Op maandag 20 november 2006 17:39 schreef Etcetera het volgende:
ik was handballerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tot m'n knie stuk gingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat mag met 'in het echt' nietquote:Op maandag 20 november 2006 17:43 schreef Supersheep het volgende:
[..]
auwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ben 2x topscoorder geweest met handballen op sportdagen. Stond alleen maar voorin, kreeg de bal steeds toegespeeld en bleef ze netjes in de goal schietenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 20 november 2006 17:30 schreef Supersheep het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop