Gisteren was het inderdaad rood maar niet echt warm, in het begin een beetje. Vandaag is het echter flink afgenomen, en is me voet ook minder pijnlijk nog wel iets opgezwollen. Is dit goed, of hoort dit er bij.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:34 schreef framboos het volgende:
Is je voet ook rood en warm? Dan heb je een bacteriele infectie te pakken en moet je echt naar de huisarts gaan voor een antibioticumkuur en een tetanusinjectie.
volgens mij kan je dr ook niet mee lopen, lijkt me verrekte pijnlijk namelijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Lijkt mij inderdaad een infectie, en zo ja daar moet je NIET mee blijven lopen
Ik kan er wel mee lopen, maar nogal apart. Ik had net gebeld maar ze vonden het niet nodig dat ik langskwam, maar werd ik net gebeld dat ik toch beter even langs kon komen. We zullen wel een prikje krijgen.quote:Op zondag 19 november 2006 13:57 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
volgens mij kan je dr ook niet mee lopen, lijkt me verrekte pijnlijk namelijk
ik zou inderdaad even naar de dokter gaan.
Prima, ze zij dat het waarschijnlijk wel een onsteking was omdat me voet gisteren erg dik was, maar omdat me voet kwa dikte heel erg was afgenomen heeft mijn afweringsysteem het goed opgepikt en waarschijnlijk genezen, ze heeft me wel een antibiotica-kuur gegeven om zeker te zijn.quote:Op zondag 19 november 2006 18:47 schreef framboos het volgende:
Hoe was het bij de huisarts?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |