t loopt niet storm...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:19 schreef Jappie het volgende:
...hmmm...misschien behoeft dit etablissement toch nog een nieuw likje verf...![]()
Ik hoop dat ze hier in Eindhoven wel stemmachines hebben komende week.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Een rood potlood zal nooit meer hetzelfde zijn....
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier in Eindhoven wel stemmachines hebben komende week.![]()
Jij verheugt je er niet op dat je vóór het moment supreme nog even aan het rode potlood gaat likken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hier in Eindhoven wel stemmachines hebben komende week.![]()
Goed idee buuvquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
t loopt niet storm...
misschien een drankje van het huis?!![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Een rood potlood zal nooit meer hetzelfde zijn....
tjonge, jij bent echt in een eh, goede stemming vandaag...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Jij verheugt je er niet op dat je vóór het moment supreme nog even aan het rode potlood gaat likken?![]()
![]()
uhm.. lekker geloof ik...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee buuv
Ik heb voor iedereen een flesje klaargezet...![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
ja, of vragen of dat potlood in die gleuf moet of het stembiljet...![]()
Whiskey...pure onversneden mekong whiskey...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:25 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uhm.. lekker geloof ik...
wat schaft de fles?
nou, dan komt de stemming er geheid in...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whiskey...pure onversneden mekong whiskey...![]()
![]()
'Het' rode potlood of 'een' rood potlood?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:22 schreef demins het volgende:
[..]
Jij verheugt je er niet op dat je vóór het moment supreme nog even aan het rode potlood gaat likken?![]()
![]()
Wat kan jou dat bommen!quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
'Het' rode potlood of 'een' rood potlood?![]()
was ze zichzelf kwijt dan?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ben erg blij dat je jezelf weer hebt hervonden!![]()
![]()
ow soooooquote:
ja... deze ben ik gewoon... gebruik um overal voor ik herkende mezelf ook niet meerquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch maar weer terug naar je eigen vertrouwde ovatorretje ?![]()
Ik zou het toch graag willen weten als jij van plan bent met je rode potlood in mijn stemlokaal te gaan staan.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik zou het toch graag willen weten als jij van plan bent met je rode potlood in mijn stemlokaal te gaan staan.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |