Getverdemme Fles, heb je wel een theezeefje, of gaat 'ie meteen door de gootsteenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou ja, ik heb wel een zeef idd, ben ik ook al mee aan het klooien geweest, maar 1: fles 2: zeef 3: camera.... ik kom een hand tekortquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Getverdemme Fles, heb je wel een theezeefje, of gaat 'ie meteen door de gootsteen.
Tuurlijk nietquote:
Heb ik ook weleens last van. Constructiefout naar mijn meningquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel een zeef idd, ben ik ook al mee aan het klooien geweest, maar 1: fles 2: zeef 3: camera.... ik kom een hand tekort
Da's dan (denk ik) een onverwachte meevallerquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
De wijn op zich is nog best goed te doen trouwens
Hmm toch eens door R&D naar laten kijken danquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Heb ik ook weleens last van. Constructiefout naar mijn mening.
Door wiequote:Op zaterdag 18 november 2006 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm toch eens door R&D naar laten kijken dan
Nou ja, ik wist dat die fles pas een jaar of 2 geleden aan iemand cadeau gegeven was. TOEN was hij ook al 16 jaar oud, dus het mocht best goed spul wezen. Dat komt niet op 2 jaar. Collega heeft de tent inmiddels verlaten, en die wijn stond daar nog... Maar toen ik het loodje eraf haalde vond ik al een soort wit kristallijn poeder op de kurk, soort zout of suiker denk ik. En die kurk zelf bleek dus helemaal verdord te zijn...quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's dan (denk ik) een onverwachte meevaller.
Aha, maar dan dachten we toch zo'n beetje aan hetzelfdequote:
Waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik heb wel een zeef idd, ben ik ook al mee aan het klooien geweest, maar 1: fles 2: zeef 3: camera.... ik kom een hand tekort
Goed bezig zoquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg
[afbeelding]
Ik laat me niet graag verslaan door "omstandigheden"quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar een wil is, is een weg
[afbeelding]
In een groot stevig breed Hoegaarden-glas, maar dat paste niet meer op de fotoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |