Ik ben ook al klaar voor sinterklaas hoor, 't was alleen de eerste die in me opkwam toen je vroeg wie ik wilde spiezenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat je al klaar was voor sinterklaas.Heb je nog zoveel te doen dan?
Deed hier nooit zoveel, kleinigheidje en wat in de schoen. Geen dure sjit.
zeker niet als ze met kerst ook wat krijgen.
En je komt zo stoer over.![]()
I'm on a ride, on a ride, I'm a passengerquote:
'T is denk ik net wat je gewend bent, bij ons was het zout vroeger op de bon (mijn moeder had/heeft hoge bloeddruk), dus nu is iets me al snel te zout.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
jezus
Nee dit ding is voor de geboren reiziger (zo voel ik me)
Zout en peper bij de hand is okeeen je hebt nooit veel nodig
Dit dingetje kostte me geloof ik anderhalve euro bij een buitensportzaak
Hoe oud is zequote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
Even de space van mijn nichtje beken, ze heeft nu een kamer in Utrecht.
veel roze.wel schattig.
Ik hoop dat er binnenkort nog een kamer vrij komt in Utrechtquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:21 schreef Bengeltje het volgende:
Even de space van mijn nichtje beken, ze heeft nu een kamer in Utrecht.
veel roze.wel schattig.
Wil je kopen Fles, of hurenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort nog een kamer vrij komt in UtrechtHet zou best een mooie kamer zijn, ook
Ik zit te denken aan eerst even iets huren voor een jaar of 3 of zo, en dan kopenquote:
Is er daar geen wachtlijst van 10+ jaar, of wil je niet persé in Utreg blijvenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zit te denken aan eerst even iets huren voor een jaar of 3 of zo, en dan kopen
18 is ze. Best een serieus typetje, maar ook weer een die veel lol maakt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze.
Ik kan ook 'spees' krijgen als ik wil, ik weet alleen (nog) niet wat ik ermee moet. Bloggen wil ik niet
.
Ik ben nergens aan gebondenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Is er daar geen wachtlijst van 10+ jaar, of wil je niet persé in Utreg blijven.
Laat ik me maar even offeren voor alle puberfappertjes hier: FOOTOO!quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
18 is ze.
Mooie meid om te zien ook nog.![]()
Zal voor je duimen dat je snel iets vindt.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik hoop dat er binnenkort nog een kamer vrij komt in UtrechtHet zou best een mooie kamer zijn, ook
ik ga toch niet zonder haar toestemming een foto plaatsen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Laat ik me maar even offeren voor alle puberfappertjes hier: FOOTOO!
Neuh, weet ik ook welquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik ga toch niet zonder haar toestemming een foto plaatsen.![]()
![]()
Snurk ze liefquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:42 schreef Bengeltje het volgende:
Ik duik mijn warme bedje weer in, en ga wat tv staren![]()
Da's eerder regel dan uitzondering tegenwoordigquote:Op zaterdag 18 november 2006 23:03 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wel heel erg stil hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |