Wat heb je gegetenquote:
Een theezeefje en een wijnglas waren te minquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In een groot stevig breed Hoegaarden-glas, maar dat paste niet meer op de foto
quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:56 schreef es70 het volgende:
Een theezeefje en een wijnglas waren te minniet aanwezig in de boedel van de vrijgezelle man van tegenswoordigs.
Ik ga zo een hoegaarden drinkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is dat niet lastig overgieten weer?quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op je verlanglijstje zettenquote:
Ik kan ook wijn uit een bierglas drinkenquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
Is dat niet lastig overgieten weer?
Past bij mijn stemmingquote:Op zaterdag 18 november 2006 21:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Is dat niet lastig overgieten weer?
@es waarom heb je je oude avatar met mes weer?
quote:
Zo'n decolleté is niet mis, om te beginnenquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:00 schreef es70 het volgende:
Past bij mijn stemming.
En ik vind 'm tof.
heb ik alquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zijn peper en zoutstelletjes, dat weet iedereen.
Geen echte wijnproever dus.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan ook wijn uit een bierglas drinken
ojee, wie wil je in stukjes hakken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Past bij mijn stemming.
En ik vind 'm tof.
Wat maakt 'm zo handigquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb ik al
en wel super handige ook
Je moet niet alles voorzeggen...quote:
Sinterklaasquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ojee, wie wil je in stukjes hakken?
Is zeer zeker tof.
Ditquote:Op zaterdag 18 november 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
Wat maakt 'm zo handig.
Volgens mij hebben we er hier nog ergens een stuk of 30 liggen, en er is er niet een handig.
Da's een ukkiequote:
Voor als je alleen bent wel (of weinig zout gebruikt zoals ik).quote:
Dacht dat je al klaar was voor sinterklaas.quote:Op zaterdag 18 november 2006 22:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Sinterklaas. Neh, 't is meer het 'don't mess with me' gevoel dat ik er bij krijg
.
Maar ik blijf natuurlijk gewoon een watje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |