Tof. Da's dan een cultuur waar wij respect voor moeten hebbenquote:TEHERAN - Een student in de Iraanse stad Sabzevar is doodgestoken door een medestudent, omdat hij bij een bushalte met zijn vrouw praatte. Dat heeft het Iraanse persbureau ISNA zondag bericht.
De dader zag de twee in het openbaar met elkaar praten en vroeg hen naar de aard van hun relatie. Hierdoor ontstond een handgemeen, waarbij de verdachte een mes pakte en toestak.
Tegenover de politie verklaarde de dader dat zijn religieuze gevoelens gekwetst waren toen hij zag dat twee mensen van het andere geslacht met elkaar praatten.
Tegen die tijd geef ik ze wel condoomsquote:Op zondag 19 november 2006 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat komt nog wel als je zoons wat ouder zijn
quote:Op zondag 19 november 2006 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht, straks zit ze ook met schimmel tussen haar benen
quote:Op zondag 19 november 2006 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Hosteltje in Budapest geboekt
weet alleen nog niet of ik die dagen vrij krijg van mijn werk
Werk zat de komende 6 weken, misschien wel teveelquote:Op zondag 19 november 2006 19:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Helaas nog weldus je wilt graag werken he
nou dan mag je voor mij dit jaar nog wel even werken
heb ik vakantie
![]()
Neuhquote:Op zondag 19 november 2006 19:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Is dat dan niet een beetje de verkeerde volgorde.
2e kerstdag ben je er toch nog wel ?quote:Op zondag 19 november 2006 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neuh
Officieel gaat men na de kerst toch al niet meer uit van mijn aanwezigheidEN de treintickets had ik 3 weken geleden al geboekt. Het is al heel lang onomkeerbaar zeg maar
Ik ben niet gecharmeerd van de combi meisje van 10 / schimmel tussen je benen. Eigenlijk ben ik van geen enkele combi met schimmel gecharmeerdquote:
Wat is er 2e kerstdag danquote:Op zondag 19 november 2006 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2e kerstdag ben je er toch nog wel ?
Daarom moet ze dus geen oude mannen zoenen zeg ik toch ookquote:Op zondag 19 november 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben niet gecharmeerd van de combi meisje van 10 / schimmel tussen je benen. Eigenlijk ben ik van geen enkele combi met schimmel gecharmeerd.
Dan wil ik nog steeds een anti-kerst meet gaan houdenquote:
Ze moet zoenen voorlopig maar ff helemaal uit haar hoofd laten, of het nou een ouwe man of een jonge knul isquote:Op zondag 19 november 2006 20:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom moet ze dus geen oude mannen zoenen zeg ik toch ook
Dat ook nogquote:Op zondag 19 november 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze moet zoenen voorlopig maar ff helemaal uit haar hoofd laten, of het nou een ouwe man of een jonge knul is.
Okayquote:Op zondag 19 november 2006 20:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook nog
en ik bedoelde het echt goed hoor
Mag je mijn werk erbij doenquote:Op zondag 19 november 2006 20:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Werk zat de komende 6 weken, misschien wel teveel
Jaquote:Op zondag 19 november 2006 20:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die weermeter zit goed verkeerd he
Lekker de hele avond klooien en klungelen, en aan het eind van de avond heb je pas ECHT hongerquote:
nee, ik ga zo meteen slapenquote:Op zondag 19 november 2006 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lekker de hele avond klooien en klungelen, en aan het eind van de avond heb je pas ECHT honger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |