Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:49 schreef alwaysthebest het volgende:
Afgezien van die paar valse noten vond ik het erg goed. Heel prettige stem.
Ben het met je eens. Richy toont lef door juist bepaalde noten/uithalen wél te doen. Dat mis ik bij Melanie, die ook een prachtige stem en een enig snoetje heeft. Maar het komt er niet uit bij haar. Ze durft het niet, en dat is jammer. Dan gaat er maar een uithaal mis, denk ik dan. Dan heb je het geprobeerd, en dat zien de kijkers ook.quote:Op zondag 7 januari 2007 02:01 schreef Jojoortje het volgende:
Super goed gezongen. Die 'valse' noten vergeef ik hem meteen!![]()
Ik heb liever dat je echt gaat uitpakken met hier en daar wat risico en dan wat valse noten zingt, dan dat je heel erg ingetogen gaat zingen en de hoge noten niet durft te zingen!![]()
quote:Richy
Richy ontroert het publiek met een Nederlandse klassieker: ‘They don’t play our lovesong anymore’ van Anita Meijer. In eerste instantie kende Richy dit nummer niet en wilde hij het ook niet zingen. Nu hij er zijn eigen draai aan geeft, zingt hij het nummer alsof hij nooit iets anders gedaan heeft.
Bezieling
Na afloop toont de jury zich dan ook tevreden. Henkjan: “Ondanks de zenuwen die ik af en toe terughoorde ging het goed. Je dook echt in de tekst en zong het lied bezield.”
Henk: “Hier en daar een slippertje, maar verder vond ik het zó overtuigend.”
Marianne : “Ik hoop dat Anita Meijer dit gehoord heeft… wat zou ze trots geweest zijn!”
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:32 schreef Cee het volgende:
Hij mompelde het hele liedje. Hij kan wel mooi mompelen hoor. En meestal toonvast. Maar ik verstond er geen reet van.
quote:Op maandag 8 januari 2007 07:32 schreef Cee het volgende:
Hij mompelde het hele liedje. Hij kan wel mooi mompelen hoor. En meestal toonvast. Maar ik verstond er geen reet van.
Het moet niet gekker worden met jouquote:Op maandag 8 januari 2007 18:15 schreef Andiyan het volgende:
Ik heb er eigenlijk helemaal niets mee.![]()
De kleding wordt gesponsord en dus moet alle kleding tot in detail worden gefotografeerd zodat wij overenthousiast ervan raken en de kleding kopenquote:Op maandag 8 januari 2007 12:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
Briljant genomen foto's.
Zijn ze verkeerd gesized ofzo?
Zo afwijkend is die mening nou toch ook weer niet.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:54 schreef Andiyan het volgende:
[..]
. Dat jij nu zo'n rare afwijkende verkeerde mening hebt.
![]()
Best wel ja, lulligquote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef SpecialGuest het volgende:
Bij die fragmenten voor het bellen/smsen hadden ze voor hem wel een héél ongunstig stuk uitgekozen.
Er staat toch een streep door.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:00 schreef --Globe-- het volgende:
Zo afwijkend is die mening nou toch ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |