Hij ziet er af en toe nog steeds een beetje uit alsof hij een chromosoompje teveel heeft, maar is inderdaad wel poepig.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:35 schreef PeRi het volgende:
Stukje van Richy met Anja en Wendy bij Life & Cooking. Wat is ie toch scheetig.
Heb je zn zus gister gezien? Dat leek wel Richy met een pruik, zag er niet uit johquote:Op zondag 14 januari 2007 18:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij ziet er af en toe nog steeds een beetje uit alsof hij een chromosoompje teveel heeft, maar is inderdaad wel poepig.
Haha ja inderdaadquote:Op zondag 14 januari 2007 18:39 schreef PeRi het volgende:
[..]
Heb je zn zus gister gezien? Dat leek wel Richy met een pruik, zag er niet uit joh![]()
.
Op de site staat toch waar hun kleding vandaan komtquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:13 schreef Natalie het volgende:
Wáárom fotograferen ze zijn voeten. Dat begin ik me wel af te vragen intussen.
johquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Woelli het volgende:
Liedje vond ik niet echt bij hem passen
jaquote:Op zondag 21 januari 2007 10:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Is het online te zien?
Inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 10:23 schreef PeRi het volgende:
Oeh dit klonk lekker! Niet helemaal zijn ding, maar het klonk toch nog best goed! Hij komt echt wel ver. Ik blijf fan.
Wat vond je van 'het' shirtje.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het echt goed. En het was een zeer smakelijk optreden ook om naar te kijken.
Verkeerde topic, maar tog, Richy heeft al zo weinig postsquote:Op maandag 22 januari 2007 08:32 schreef Natalie het volgende:
Ik dacht écht dat ze eruit zou gaan vandaag. Of toch tenminste in de sing-off zou komen.
Dorine was echt niet beter dan Anja...
Je hebt gelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 09:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Verkeerde topic, maar tog, Richy heeft al zo weinig posts![]()
Dat zou ook betekenen dat Hearts bij de eerste show de meeste stemmen had. Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Telkens had degene die bij de laatste 3 zat maar toch doorwas, het meeste aantal stemmen.. zou dat betekenen dat Richy dat gister had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |