Dankjequote:
quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:52 schreef Jojoortje het volgende:
Ik denk echt dat hij gaat winnen... Ik heb zo'n gevoel! Had ik ook bij Borisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat is iedereen.. Dat was vorig jaar ook bij idolsquote:Op zondag 10 december 2006 16:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Meh, ik vond m de eerste keer op tv knapper dan op die fotoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen idee. Vlg het nooit. Alleen de eerste rondesquote:Op zondag 10 december 2006 17:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is iedereen.. Dat was vorig jaar ook bij idols
Hij kan idd goed zingen.quote:Op zondag 10 december 2006 18:03 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Geen idee. Vlg het nooit. Alleen de eerste rondesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maarja, hij kan goed zingen dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
DIk heb alleen de eerste auditie gezienquote:Op zondag 10 december 2006 18:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij kan idd goed zingen.
Maar hij overtreft zijn auditie niet vind ik
Bij z'n auditie was hij wel een beetje zohohowowowoooohooowooowowowowo.quote:Op zondag 10 december 2006 18:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hij kan idd goed zingen.
Maar hij overtreft zijn auditie niet vind ik
Ik heb even gekeken, maar slecht vond ik t niet hoorquote:
Dit was ook duiderlijk zijn bestequote:Op zondag 10 december 2006 19:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
DIk heb alleen de eerste auditie gezienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vond het heel goed juistquote:Op maandag 11 december 2006 16:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar slecht vond ik t niet hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ken je hem ook persoonlijk of dat weer nietquote:Op woensdag 13 december 2006 18:05 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb hem als vriend in mijn hyves!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop