Leeftijd : 24 jaar
Beroep of opleiding: Verkoopvertegenwoordiger voor een groothandel in kinderartikelen
Favoriete boek: De alchemist
Favoriete film: Ik ben echt een filmfreak: Pulp Fiction, American Beauty, X-men 2, Finding Neverland, Dumb & Dumber, Scream, The Lion King en heel veel andere
Favoriete cd: Op dit moment luister ik veel naar Justin Timberlakes nieuwe CD
Favoriete artiesten: Luther, Stevie, Mariah, Beyonce, Pharrell en de Michael van vroeger
Favoriet vakantieland: Frankrijk en Italië
Favoriete eten: Surinaams, Italiaans, Chinees, Thais, Mexicaans, Frans, Vietnamees.... hehe ik merk nu pas wat een vreetzak ik eigenlijk ben.... oh en koekjes, heel veel koekjes
Hobby’s: Muziek luisteren, schrijven en zingen, concerten live of op dvd kijken, naar de film en uitgaan
Goede eigenschappen: Sociaal, eerlijk, uhm.... het komt een beetje nep over als ik dit allemaal over mezelf zeg.
Slechte eigenschappen: (Ik probeer er echt aan te werken) perfectionistich en verlegen, ik heb er echt een hekel aan als ik mezelf hier dus op betrap. Verder ben ik vaak laat.
Levensmotto en/of lijfspreuk: "Probeer van elke situatie het beste te maken. Ervaringen, goed of slecht, geven je een bepaald gevoel, dat gevoel maakt je leven interessant. Als je niks meer voelt, ben je dood. (maar ik ben verder geen depri persoon hoor)"
Waarom doe je mee aan X FACTOR? Kijken hoe ver ik kom, maar eigenlijk heb ik het beste antwoord hierop bij de vorige vraag al gegeven.
Wat is jouw X Factor? Ik weet dat ik mezelf ben. Verder mogen andere mensen het beantwoorden. Ik ben benieuwd...