johquote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Woelli het volgende:
Liedje vond ik niet echt bij hem passen
jaquote:Op zondag 21 januari 2007 10:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Is het online te zien?
quote:Op zondag 21 januari 2007 10:55 schreef ryangozer het volgende:
[..]
jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaadquote:Op zondag 21 januari 2007 10:23 schreef PeRi het volgende:
Oeh dit klonk lekker! Niet helemaal zijn ding, maar het klonk toch nog best goed! Hij komt echt wel ver. Ik blijf fan.
Wat vond je van 'het' shirtje.quote:Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het echt goed. En het was een zeer smakelijk optreden ook om naar te kijkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik me niet meer herrinerenquote:Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Wat vond je van 'het' shirtje.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verkeerde topic, maar tog, Richy heeft al zo weinig postsquote:Op maandag 22 januari 2007 08:32 schreef Natalie het volgende:
Ik dacht écht dat ze eruit zou gaan vandaag. Of toch tenminste in de sing-off zou komen.
Dorine was echt niet beter dan Anja...
Je hebt gelijkquote:Op maandag 22 januari 2007 09:19 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Verkeerde topic, maar tog, Richy heeft al zo weinig postsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou ook betekenen dat Hearts bij de eerste show de meeste stemmen had. Lijkt me niet dus.quote:Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Telkens had degene die bij de laatste 3 zat maar toch doorwas, het meeste aantal stemmen.. zou dat betekenen dat Richy dat gister had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop