abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 januari 2007 @ 21:51:47 #276
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_45545230
Liedje vond ik niet echt bij hem passen
pi_45545341
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 21:51 schreef Woelli het volgende:
Liedje vond ik niet echt bij hem passen
joh
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_45546049
Vorige week niet te verstaan, begint hij deze week met een microfoon die ze stem vervormt
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Nouja ik was er niet kapot van..
  zondag 21 januari 2007 @ 02:31:53 #279
135333 SpaRood
Spa Blauw met bubbeltjes!
pi_45551147
Zeker een kanshebber. Een goede performance. Een goede zang. Alleen zijn outfit vond ik 'vreemd'.
Drink ik.
  zondag 21 januari 2007 @ 10:23:23 #280
101884 PeRi
Allons-y!
pi_45552787
Oeh dit klonk lekker! Niet helemaal zijn ding, maar het klonk toch nog best goed! Hij komt echt wel ver. Ik blijf fan.
Whatever I want.
  zondag 21 januari 2007 @ 10:26:52 #281
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45552812
Is het online te zien?
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45553144
quote:
Op zondag 21 januari 2007 10:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Is het online te zien?
ja
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  zondag 21 januari 2007 @ 10:57:45 #283
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45553165
quote:
Op zondag 21 januari 2007 10:55 schreef ryangozer het volgende:

[..]

ja
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  zondag 21 januari 2007 @ 11:05:34 #284
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45553276
Ik schrok van die stemvervorming in 't begin. Dat hadden ze beter niet kunnen doen. Dat vestje vond ik er ook maf uitzien, maar het was inderdaad beter dan vorige week. Al ben ik niet wild van deze uitvoering. Vind niet dat dit soort muziek hem ligt.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 21 januari 2007 @ 12:34:56 #285
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_45555291
quote:
Op zondag 21 januari 2007 10:23 schreef PeRi het volgende:
Oeh dit klonk lekker! Niet helemaal zijn ding, maar het klonk toch nog best goed! Hij komt echt wel ver. Ik blijf fan.
Inderdaad
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_45561005
Ik vond het echt goed. En het was een zeer smakelijk optreden ook om naar te kijken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_45563545
quote:
Op zondag 21 januari 2007 15:26 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vond het echt goed. En het was een zeer smakelijk optreden ook om naar te kijken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
Wat vond je van 'het' shirtje.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_45564534
quote:
Op zondag 21 januari 2007 16:43 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Wat vond je van 'het' shirtje.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Kan ik me niet meer herrineren
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
. Zal vanavond nog eens kijken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  zondag 21 januari 2007 @ 17:16:08 #289
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_45564566
was toch roze
pi_45564632
Als dat het is, roze bij een man moet kunnen, zeker als het thema zomer is en je dus zomers gekleed moet gaan.
  maandag 22 januari 2007 @ 08:32:26 #291
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45570487
-Edit-

Richy, sja, wat kan ik over Richy zeggen... Ik heb 'm wel eens beter gezien. Maar goed, eens zien of ie volgende week iets gaat doen wat beter bij z'n persoontje past.

[ Bericht 77% gewijzigd door Natalie op 22-01-2007 09:33:49 ]
  maandag 22 januari 2007 @ 09:19:13 #292
124789 superhero87
Playin my game
pi_45571019
quote:
Op maandag 22 januari 2007 08:32 schreef Natalie het volgende:
Ik dacht écht dat ze eruit zou gaan vandaag. Of toch tenminste in de sing-off zou komen.
Dorine was echt niet beter dan Anja...
Verkeerde topic, maar tog, Richy heeft al zo weinig posts
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_45571156
Ik vond het wel heel vals dat ze richy bij de laatste 3 zetten terwijl hij zo goed was, gelukkig was het onterecht maar toch het zal vast klote voelen om daar te staan...
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
  maandag 22 januari 2007 @ 09:32:58 #294
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_45571223
quote:
Op maandag 22 januari 2007 09:19 schreef superhero87 het volgende:

[..]

Verkeerde topic, maar tog, Richy heeft al zo weinig posts
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Je hebt gelijk
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Ik quote 'm even over
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Bewijst meer weer eens dat ik nog niet wakker ben
  maandag 22 januari 2007 @ 11:57:19 #295
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_45574381
Ik ben niet zo kapot van Richy
Wat mij betreft is hij next...
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_45577096
Vond dat hij Smooth slaapverwekkend bracht. Ik vind het nummer zelf geweldig, maar ik kon m'n aandacht bij zijn optreden er maar niet bij houden. Hij wordt imo per week slechter ipv beter
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_45577608
Telkens had degene die bij de laatste 3 zat maar toch doorwas, het meeste aantal stemmen.. zou dat betekenen dat Richy dat gister had?
pi_45577762
Dat vroeg ik me idd ook al af, maar het staat geloof ik niet meer vermeld op de site..
pi_45577787
quote:
Op maandag 22 januari 2007 13:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
Telkens had degene die bij de laatste 3 zat maar toch doorwas, het meeste aantal stemmen.. zou dat betekenen dat Richy dat gister had?
Dat zou ook betekenen dat Hearts bij de eerste show de meeste stemmen had. Lijkt me niet dus.
pi_45577867
Nouja, het zou wel tof zijn.
Het volgende Richytopic staat al klaar trouwens, even snel vol deze dus
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop