Stomme idioten!quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:03 schreef maniack28 het volgende:
Toch vind ik White Pony de beste plaat en Passenger het beste nummer.... Helaas zijn velen mensen het oneens
quote:"Elton John? Wat is dat nou voor een nicht man? Rob Halford is veel stoerder. Dat is tenminste een echte vent."
Dat is ook precies de reden dat ik niet naar Tool gegaan ben ook al vind ik het een geniale band. Voor dat geld zie ik op Groezrock bijv 2 dagen allemaal vette bands... of voor 2x dat bedrag een Lowlands of een Pukkelpop.. dus...quote:Op woensdag 29 november 2006 16:17 schreef homerjay het volgende:
Tja, 33 euro is redelijk wat geld inderdaad. Heb laatst echter wel tot 2 keer toe 45 euro betaald voor Tool. Ik kijk wel even of ik de gok neem.
Dresden Dolls rockquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:42 schreef debb0r het volgende:
Deftones is wel beetje rare band..doet me beetje herinneren aan de eerste keer dat ik naar Tool luisterde..Maar die laatste album van Deftones is wel leuk ofzo..niet mijn smaak..ik been meer voor The Dresden Dolls...compleeeet tegenovergestelde maar okay ^^
![]()
Typisch geval van 'de reactie is grappiger dan de user'. Maar wat bedoel je nou precies? Is de Osdorp Posse beter dan Deftones?quote:Op woensdag 3 januari 2007 15:45 schreef spacemangraig het volgende:
Typisch geval van 'de OP is beter dan de band in kwestie'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |