Wat leuk om al jullie verhalen te lezen
Wij hebben pakjesavond met mijn schoonfamilie gevierd. Devin's oudste neef Sem van ruim 3,5 jaar zit er natuurlijk middenin en vond het allemaal superspannend! Zijn broertje is 10 dagen ouder dan Devin en dan was er ook nog het jongste neefje van 4 maanden. En hun ouders + mijn schoonouders natuurlijjk
Aangezien ik altijd al een groot fan ben geweest van de hele Sinterklaas-magie (ook lang blijven geloven en veel knutselwerkjes gemaakt voor de Sint) was ik bijna net zo zenuwachtig als Sem
Na vele liedjes te hebben gezongen hoorden we ineens keihard gebonk op de voordeur. Ik greep Devin vast en rende met Sem naar de doorzichtige deur toe en we zagen het al: 3 grote zakken met kadootjes!! Snel de deur open en ja hoor:
"Daar is zwarte Piet, kijk snel, aan het eind van de straat! Zie je hem? Daat staat 'ie, hij heeft allemaal kadootjes gebracht en is toen hard weggerend. Kijk maar goed, daat gaat 'ie, zie je hem Sem?"
Sem helemaal door het dolle: "Jaaaaa, ik zie hem!!"
Toen snel naar binnen en de mega-stapel kadootjes (alleen voor de kinderen) opengemaakt. Het was te gek!
Volgend jaar zijn ze allemaal wat ouder en dan komt Sinterklaas ook echt langs. Ik kan haast niet wachten
.... met gevoel voor drama....