Dat is een uitdrukking...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:25 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze goed op de foto staat. Een fotograaf maakt de foto's he![]()
Dat is eigenlijk precies hoe ik het verwacht had. Maar welk model heeft wel zoveel uitstraling dat ze alle aandacht naar zich toe trekt? Dat is meer iets voor een actrice of zangeres.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 01:36 schreef BettyR het volgende:
Sanne zat vandaag bij mij in de trein. Erg slank, mooi haar en mooie huid, dat viel me vooral op. Maar ze is niet onwijs mooi, of het meisje dat meteen alle aandacht naar zich toe trekt vanwege haar uitstraling.
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen isquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:49 schreef ZwarteMagika het volgende:
Straks Sanne in de studio bij Shownieuws
OMG.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen is![]()
Dat wordt een hit
Oh my god, haha.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:37 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ok ik geef het toe, ik keek net weer naar Shownieuws, en wat zie ik.. Sylvia die haar eerste single aan het opnemen is![]()
Dat wordt een hit
Jaquote:Op maandag 29 januari 2007 20:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Oh my god, haha.
Hoorde je ook een stukje van het nummer of niet?
Flaporenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:39 schreef tessie het volgende:
kvind dat ze op die foto nogal flaporen en wallen heeft eigenlijk...
Ontlopen kan je d'r nietquote:Op maandag 29 januari 2007 21:26 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
JaEen of ander flutnummer met zo'n housebeat waar ze doorheen 'zingt'. Mevrouw vond dat er te weinig tekst in zat ('wat heb ik daar nou weer aan'
) hebben ze er maar wat bij geschreven
scherp, dus je snapt het wel... het spelen met taalquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:05 schreef Elseetje het volgende:
[..]
In het Engels ja, niet in het Nederlands![]()
Haha, op die manier. Dat kwam bij mij niet zo over.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:15 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat ook niet, maar ik bedoelde het eerder als: "Pas op, attack of the clones!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |