quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Vooral die pp2g profielen
Met dingen als:
[..]
en:
[..]
Hoe kun je aan hun gezichten nou zien of de serie leuk gaat worden of nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef PeRi het volgende:
Christa is degene met de meeste potentie, al zijn ze allemaal bagger. Bodil heeft ook iets. Maar echt geen enkele mooie uitspringer. Jammer, maar ik krijg steeds meer redenen deze keer niet te gaan volgen.
Ik vind de meisjes niet echt iets hebben en heb zo ook geen zin om te kijken hoe ze zijn of hoe ze zich gaan ontwikkelen. Ze trekken me gewoon niet en maken de serie zodoende dus minder aantrekkelijk om te kijken. Vorig jaar zag je aan ze dat het boeiender zou zijn, er zaten interessante meisjes tussen: Sylvia, Daisy, Marcia.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:20 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Hoe kun je aan hun gezichten nou zien of de serie leuk gaat worden of niet
De eerste foto's van de vorige serie waren ook niet bijzonder ofzo.
Wel mixjes, Turken, Marokkanen of iets dergelijks (ik weet de exacte afkomst niet, maar een paar deelneemsters ogen niet puur Nederlands).quote:
Ze kan beter een pin (je weetwel, zo schoevendraaier-achtig ding) aan d'r sleutelbos vastmaken, als ze toch voorzichtig wil zijn. Die kun je mooi tussen je vingers houden als je 's nachts over straat moet. Valt mindere op dat gewapend met een schaar door de buurt lopen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:38 schreef apestaartje het volgende:
Deze uitspraak van Lois, in Glamour, viel me op:
"Ik neem altijd een schaar mee als ik 's avonds nog over straat moet, om me zonodig te kunnen verdedigen."
Als ze hem in het huis maar lekker in d'r tasje houdt, mocht ze een van d'r concurrentes niet uit kunnen staan...![]()
Da's duidelijk. Al kun je het niet altijd met zekerheid zeggen.quote:Wel mixjes, Turken, Marokkanen of iets dergelijks (ik weet de exacte afkomst niet, maar een paar deelneemsters ogen niet puur Nederlands).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |