Rottdog als jij 11 weet, wil ik je wil helpen met die andere tweequote:Op dinsdag 21 november 2006 23:20 schreef Rottdog het volgende:
Ik wil nog steeds kindje 21 die met die stomme fopen nummer 31 met tak
Kan der wel van janken![]()
Buiken, allemaal buiken, zoveel buiken heb je nog nooit gezienquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:18 schreef _evenstar_ het volgende:
Hmm iemand stiekeme hint of ik voor nr 17 in kamertje topic of buiken topic moet wezen?
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:26 schreef reese.com het volgende:
[..]
Buiken, allemaal buiken, zoveel buiken heb je nog nooit gezien
Je moet ook niet posten, je moetquote:Op dinsdag 21 november 2006 23:27 schreef reese.com het volgende:
[..]
Ja zeg retteketet, ik poste eerder![]()
Nou ik denk eerder dat ik de halve puzzel serieus fout hebquote:Op woensdag 22 november 2006 21:07 schreef bixister het volgende:
biefie, dan weet je nu wel de beginletter van nr 21.![]()
quote:
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:46 schreef Sugar het volgende:
Heet jij PM?![]()
Ik wil morgenmiddag voor beide puzzels een winnaar gaan trekken, oké?
![]()
, ik lees het nog steeds verkeerd!
Ik doe met je mee krijg 1 en 11 maar niet voor elkaar, aarrrgggghhhh ik stort inquote:Op donderdag 23 november 2006 20:35 schreef m@x het volgende:
Sugar, ik vervloek je met je stomme fotopuzzel![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 22:48 schreef Rottdog het volgende:
[..]
Ik doe met je mee krijg 1 en 11 maar niet voor elkaar, aarrrgggghhhh ik stort in![]()
En het is nog wel zo'n mooie buik... misschien moet je in een wat ouder buikentopic kijken. Zo rond juni gok ikquote:Op vrijdag 24 november 2006 14:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Ik kom maar niet op 9. Die van jou heb ik wel![]()
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:58 schreef sjak het volgende:
[..]
En het is nog wel zo'n mooie buik... misschien moet je in een wat ouder buikentopic kijken. Zo rond juni gok ik![]()
Ook dat klopt volgens mij! Maar het een sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Die buik was bij voorbaat al van mijn lijstje geschrapt omdat ik de buikbewoner elders in de puzzel meende te zien.
Super!!!quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:50 schreef Sugar het volgende:
Eerste prijs!!!Voor Macka66 dus!
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |