Reactie van ruzbeh. Die loopt te bitchen over een reviewscore terwijl een lekkere chick gepost isquote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
Die andere TT.. Vrouwen > Wii.. Roy, wat wilde je daarmee zeggen?
En volgens Retuobak, Ruzbeh > Wii.quote:Op zaterdag 18 november 2006 15:49 schreef Oksel het volgende:
Die andere TT.. Vrouwen > Wii.. Roy, wat wilde je daarmee zeggen?
Vrouwen weten inderdaad nooit wat ze willen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:07 schreef Kersje86 het volgende:
en het is idd cooking mama ... heb ff wat trailers gezocht... maar lijkt me niet zo fantastisch.. liever monkey ball
Probeer jij maar eens een streep te zetten door een smiley zonder te fotoshoppen(oid)quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:01 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hej, dat zei ik helemaal niet![]()
Gecondoleerd dan maar.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik heb een besluit gemaakt.
Ik ga wachten met het kopen van een Wii tot ergens in Januari. Dan hoef ik tenminste ook niet zo moeilijk te doen om een Wii te vinden enzo.
Januari 2010?quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik ga wachten met het kopen van een Wii tot ergens in Januari. Dan hoef ik tenminste ook niet zo moeilijk te doen om een Wii te vinden enzo.
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.quote:
quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.
In de tussentijd ga ik World of Warcraft spelen ofzo.
De expansion van WoW komt ook in januari uit...quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:28 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Juist niet, de spanning wordt me te veel als ik het echt op de eerste dag moet hebben.
In de tussentijd ga ik World of Warcraft spelen ofzo.
Goede reden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 17:20 schreef Ruzbeh het volgende:
Sukkel!quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:24 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wii is voor watjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |