Valt wel mee, ik neig gewoon naar rechts en dan kijk ik welke partij op dat moment het best bij mij pastquote:
Ik denk eerder dat het statement "ik snij nog liever zelf mijn keel door dan die van mijn twee katten" in het verkeerde keelgat schoot! Dergelijke flauwekul maakt mij ook kriebelig. Gelukkig kan ik van jou veel hebben...quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik snap dat soort kortzichtigheid niet.Ik blief geen vlees en vis. So what!
Jullie hebben geen humor. Daar doe ik ook niet moeilijk over!![]()
Hier ook SP. Maar dat deed ik al voordat ik Bommie kende.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:01 schreef demins het volgende:
Wat gaan jullie stemmen?
Ik stem, als altijd, SP!
Tja, als Bommie niet emigreert is het wachten op iets radicalers dan de SP!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier ook SP. Maar dat deed ik al voordat ik Bommie kende.![]()
Niet in je poepertje?quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:13 schreef Manu82 het volgende:
De stoomboot zit in de verkeerde plaats
Mongool!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:14 schreef demins het volgende:
Ik denk dat Bommie al weg is naar de intocht! Lekker tegen de Pieten roepen dat ze terug moeten naar hun land van herkomst en dat ze die oude turk meteen mee kunnen nemen!![]()
Rechts als het gaat om belastinggeld wat naar de verkeerde personnen gaat. Mensen die echt weigeren te werken en fraude als de orde van de dag zien. Links waar het betreft minima die gewoonweg niets aan hun positie kunnen doen en in de steek gelaten worden door de politiek.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:00 schreef demins het volgende:
[..]
Bommie schat ik in als zó rabiaat rechts dat hij in ons kleine kikkerlandje géén partijen kan vinden, rechts genoeg om met enig fatsoen op te stemmen. Hij moet naar het buitenland!![]()
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:19 schreef versabommie het volgende:
Rechts als het gaat om belastinggeld wat naar de verkeerde personnen gaat. Mensen die echt weigeren te werken en fraude als de orde van de dag zien. Links waar het betreft minima die gewoonweg niets aan hun positie kunnen doen en in de steek gelaten worden door de politiek.
Bedankt voor je 'verdraagzaamheid', maar doe voor mij geen moeite!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:09 schreef demins het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat het statement "ik snij nog liever zelf mijn keel door dan die van mijn twee katten" in het verkeerde keelgat schoot! Dergelijke flauwekul maakt mij ook kriebelig. Gelukkig kan ik van jou veel hebben...![]()
Ohw, dan ben je nu volgens Die mongool uit nijmeegen een allochtoon hatende rechts extremist!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zelfde idee
En daarbij is het ook nog eens zo dat al die linkse mongolen geen verstand hebben van economie
En jij iemand die wel komma neukt maar niet nadenkt wat hij met zijn in- en in verrotte teringharses hier neerdumpt!quote:
Ik lees met veel plezier meequote:Op zaterdag 18 november 2006 12:27 schreef flugeltje het volgende:
[Centraal]Intocht Sinterklaas in Middelburg
Jongens, dit topic is echt heerlijk
Je ziet mij er weer kinds worden
Dat uitslapen heeft je geen goed gedaan!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij iemand die wel komma neukt maar niet nadenkt wat hij met zijn in- en in verrotte teringharses hier neerdumpt!
Val kapot!![]()
Misschien moet jij eens enorm lang gaan slapen. Na bijna 2 jaar forummen had ik wel minder debiele postings jegens mijn persoontje verwacht!quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:36 schreef demins het volgende:
[..]
Dat uitslapen heeft je geen goed gedaan!![]()
We wonen in dezelfde plaatsquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw, dan ben je nu volgens Die mongool uit nijmeegen een allochtoon hatende rechts extremist!
Goeie tip. Mooi tegenwicht voor de 'gezelligheid' hier in de SC.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:27 schreef flugeltje het volgende:
[Centraal]Intocht Sinterklaas in Middelburg
Jongens, dit topic is echt heerlijk
Je ziet mij er weer kinds worden
Hoi dbvquote:Op zaterdag 18 november 2006 12:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Goh, de sfeer zit er hier weer lekker in...![]()
goeiemiddag trouwens!![]()
![]()
de Sint treft het maar met het weer....
en ik hoef geen politieke stelling te nemen alhier toch?!
quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
En jij iemand die wel komma neukt maar niet nadenkt wat hij met zijn in- en in verrotte teringharses hier neerdumpt!
Val kapot!![]()
Jongens, houdt het een beetje beschaafdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |