He zeikerdje, ik weerleg alleen de stelling dat geen enkele Amerikaan ooit van JC heeft gehoord, heb ik het over bedevaart taferelen gehad ? Nee ? Mooi.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan? Dan weten ze wie Johan "fucking" Cruijff is..en dan? Komen ze dan massaal naar Nederland op bedevaart? Nee, niet echt.
En Nederland is 10x bekender vanwege de weed, 100x bekender vanwege het homohuwelijk, 1000x bekende vanwege de euthenasiewet.
Claus woonde de helft van zijn leven in Duitsland.quote:Op woensdag 22 november 2006 03:14 schreef Robjuhhh het volgende:
Iemand die zijn halve leven in Spanje wilt slijten verdient voor mij ook geen staatbegrafenis.
Claus is een verhaal apart, evenals Prins Bernhard.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Claus woonde de helft van zijn leven in Duitsland.
Iddquote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Hari-Bo het volgende:
Neen het is maar een voetballertje niet 1 of andere wereldverbeteraar![]()
Moeder Theresa ooit een strafschop in tweeën zien nemen ? Nou dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Hari-Bo het volgende:
Neen het is maar een voetballertje niet 1 of andere wereldverbeteraar![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:11 schreef Beschouw het volgende:
Als ze Cruijff een staatsbegrafenis geven, moeten we er niet van opkijken dat hij uit de lijkenwagen stapt en vertelt hoe het allemaal veel beter geregeld had kunnen worden.
Hmm...dus Fok zit er vol mee?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd
Wereldverbeteraars zijn mensen die aandacht te weinig krijgen en veel vrije tijd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |