Iedereen in Amerika die ook maar enigzins iets van "soccer weet" kent hem wel, 100% zeker. Je moet ook effe niet vergeten dat ie er zelfs nog een poosje gespeeld heeft. De overigen die niets weten van voetbal, zijn mafketels en zijn het doodschoppen nog niet waard.quote:Op maandag 20 november 2006 00:32 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik dus. In de VS kent geen hond hem, en in Europa waren we al langer bekend. Dus tja. Mensen overschatten het nogal denk ik.
Precies Cruif wie denkt ie wel dat ie was ?quote:
quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies Cruif wie denkt ie wel dat ie was ?
Hij heeft méér gedaan dan alleen de beste voetballer van het land geweest.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:18 schreef DarkShine het volgende:
Omdat het de beste voetballer van het land was?
Van mij mogen ze al die staats begrafenissen per direct afschaffen!
En dan? Dan weten ze wie Johan "fucking" Cruijff is..en dan? Komen ze dan massaal naar Nederland op bedevaart? Nee, niet echt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef Hathor het volgende:
[..]
Iedereen in Amerika die ook maar enigzins iets van "soccer weet" kent hem wel, 100% zeker. Je moet ook effe niet vergeten dat ie er zelfs nog een poosje gespeeld heeft. De overigen die niets weten van voetbal, zijn mafketels en zijn het doodschoppen nog niet waard.![]()
Ja en dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:25 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hij heeft méér gedaan dan alleen de beste voetballer van het land geweest.
Naamsbekendheid is ook niet goed ofzo héquote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan? Dan weten ze wie Johan "fucking" Cruijff is..en dan? Komen ze dan massaal naar Nederland op bedevaart? Nee, niet echt.
En Nederland is 10x bekender vanwege de weed, 100x bekender vanwege het homohuwelijk, 1000x bekende vanwege de euthenasiewet.
Alleen koninklijke familie en Minister-Presidenten die tijdens hun periode sterven kunnen volgens mij 1tje krijgen dus veel zijn er nietquote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ja en dan?
Afschaffen al die staats begrafenissen!
Van jou mag je er dus niet tegen zijn begrijp ik?quote:Op woensdag 22 november 2006 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naamsbekendheid is ook niet goed ofzo hé![]()
Geef nou eens antwoord danquote:Op woensdag 22 november 2006 00:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Naamsbekendheid is ook niet goed ofzo hé![]()
Tuurlijk wel, maar zeggen dat die naamsbekendheid Nederland niks opleverd is natuurlijk onzin.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Van jou mag je er dus niet tegen zijn begrijp ik?
Koningshuis mogen ze ook direct afschaffen van mij, grootste belastingtrekkers van Nederland! Maar ga nu wel erg offtopicquote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Alleen koninklijke familie en Minister-Presidenten die tijdens hun periode sterven kunnen volgens mij 1tje krijgen dus veel zijn er niet
Nederland over de hele wereld bekend gemaakt, nummer 3 voetballer aller tijden én hij heeft een grote liefdadigheidsstichting opgericht die veel goeds doetquote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geef nou eens antwoord dan![]()
Wát heeft JC voor Nederland gedaan?
Ik ben geen Nederlander, ik ben Limburger. Dat er NL in mijn papieren staat zegt mij niks.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar zeggen dat die naamsbekendheid Nederland niks opleverd is natuurlijk onzin.
Een Belg dusquote:Op woensdag 22 november 2006 00:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander, ik ben Limburger. Dat er NL in mijn papieren staat zegt mij niks.
quote:Op woensdag 22 november 2006 00:37 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander, ik ben Limburger. Dat er NL in mijn papieren staat zegt mij niks.
Hallo...nogmaals: we WAREN al bekend. Al JAREN.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nederland over de hele wereld bekend gemaakt.
Poe poe...en dit was gunstig voor Nederland...hoe ook alweer=quote:nummer 3 voetballer aller tijden
Dat is inderdaad goed. Maar is dat nou écht goed voor Nederland an sich?quote:én hij heeft een grote liefdadigheidsstichting opgericht die veel goeds doet![]()
Dat aanbod sla ik ook vriendelijk afquote:
Omdat je al bekend bent hoef je niks meer aan naamsbekendheid te doenquote:Op woensdag 22 november 2006 00:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hallo...nogmaals: we WAREN al bekend. Al JAREN.
[..]
Poe poe...en dit was gunstig voor Nederland...hoe ook alweer=
[..]
Dat is inderdaad goed. Maar is dat nou écht goed voor Nederland an sich?
Het gaat er niet om of een liefdadigheidsinstelling goed is. Het gaat er in DIT GEVAL om hoe hij daarmee een "staatsbegrafenis" verdient. Er zijn wel meer liefdadigheidsinstellingen opgericht door Nederlanders.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:43 schreef De_Ananas het volgende:
En wat is er goed aan een liefdadigheidsinstelling? Zou het niet weten hoor.![]()
Combinatie van factoren zoals ik hierboven aangaf. En ik weet wel zeker dat veel mensen door hem geinspireerd zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 00:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of een liefdadigheidsinstelling goed is. Het gaat er in DIT GEVAL om hoe hij daarmee een "staatsbegrafenis" verdient. Er zijn wel meer liefdadigheidsinstellingen opgericht door Nederlanders.
Moeten die allemaal een bijzonder begrafenis krijgen? Ga toch weg.
Maar met eren kun je ook overdrijven / veel te ver gaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Combinatie van factoren zoals ik hierboven aangaf. En ik weet wel zeker dat veel mensen door hem geinspireerd zijn![]()
Helden moet je eren 14.gif
He zeikerdje, ik weerleg alleen de stelling dat geen enkele Amerikaan ooit van JC heeft gehoord, heb ik het over bedevaart taferelen gehad ? Nee ? Mooi.quote:Op woensdag 22 november 2006 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dan? Dan weten ze wie Johan "fucking" Cruijff is..en dan? Komen ze dan massaal naar Nederland op bedevaart? Nee, niet echt.
En Nederland is 10x bekender vanwege de weed, 100x bekender vanwege het homohuwelijk, 1000x bekende vanwege de euthenasiewet.
Claus woonde de helft van zijn leven in Duitsland.quote:Op woensdag 22 november 2006 03:14 schreef Robjuhhh het volgende:
Iemand die zijn halve leven in Spanje wilt slijten verdient voor mij ook geen staatbegrafenis.
Claus is een verhaal apart, evenals Prins Bernhard.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Claus woonde de helft van zijn leven in Duitsland.
Iddquote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Hari-Bo het volgende:
Neen het is maar een voetballertje niet 1 of andere wereldverbeteraar![]()
Moeder Theresa ooit een strafschop in tweeën zien nemen ? Nou dan.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Hari-Bo het volgende:
Neen het is maar een voetballertje niet 1 of andere wereldverbeteraar![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 23:11 schreef Beschouw het volgende:
Als ze Cruijff een staatsbegrafenis geven, moeten we er niet van opkijken dat hij uit de lijkenwagen stapt en vertelt hoe het allemaal veel beter geregeld had kunnen worden.
Hmm...dus Fok zit er vol mee?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:50 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Idd
Wereldverbeteraars zijn mensen die aandacht te weinig krijgen en veel vrije tijd hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |