Kun je ook zeggen wat je er precies irritant aan vind?quote:Op dinsdag 21 november 2006 00:33 schreef Tommeke het volgende:
Zijn manier van interviewen is ook irritant, hij moet z'n eens ietsje vaker dichthouden!
Ik vergat het woordje bekquote:Op dinsdag 21 november 2006 00:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Kun je ook zeggen wat je er precies irritant aan vind?![]()
Hebben we het wel over dezelfde? Hij laat de geïnterviewde meestal uitspreken en herhaalt wat diegene zegt op een wijze zoals dit door de kijker geïnterperteerd wordt.quote:Op dinsdag 21 november 2006 09:40 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik vergat het woordje bek
Wat hij vaakt doet is dat hij iemand een vraag stelt, en die gene dan meteen weer onderbreekt met z'n eigen mening oid
Nou zo meteen maar kijken wie er naast zit bij het 'grote lijsttrekkersbedrag'quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:46 schreef Tommeke het volgende:
Oh dat vind ik juist niet.
Een leuk voorbeeld, interviewde hij Bill Clinton, en begon hij Clinton meteen te onderbreken.
Clinton zo: let me finish! Hield ie meteen z'n bek
Heb niets gezien, was met een vriendin naar de biosquote:Op dinsdag 21 november 2006 19:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou zo meteen maar kijken wie er naast zit bij het 'grote lijsttrekkersbedrag'![]()
Dat is in beide gevallen ook de formule van het programma.quote:Op zaterdag 18 november 2006 01:16 schreef HenkieVdV het volgende:
Mee eens is.Al stelt hij wel de "normale" vragen.
Maar ik vind daarentegen Jeroen Paauw wel scherp en kritisch.
Ik las naar Bosquote:Op woensdag 22 november 2006 00:28 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb niets gezien, was met een vriendin naar de bios
Hahaha, ik keek nadat we naar de bios waren geweest met haar ff een stukkie Pauw en Witteman, en daar viel me iets op in het item stemmen met sterren.quote:
Weheheh, Rooie Paultje.quote:Generaal pardon (woensdag 13 december)
http://standejong.nl/index.php
Gisteravond in Pauw en Witteman mocht wereldburger Adriaan van Dis, inmiddels woonachtig in Parijs, komen vertellen hoe wij moeten omgaan met asielzoekers. Nu heb ik ergens wel een zwak voor deze begenadigd formulerende ijdeltuit. Maar onder al die deftige woorden was de boodschap duidelijk:wie tegen het generaal pardon was, behoorde tot de onderbuik van het land (ik geloof dat Adriaan het zelf 'afvoerputje' noemde) en Wilders was dan weliswaar 'geen domme man', maar die opmerking was louter bedoeld om aan te geven dat 'dan eindelijk duidelijk wordt' hoe het gefrustreerde xenofobe deel der natie over dit soort zaken denkt.
Uiteraard had Van Dis een perfecte aangever in rooie Paultje.
Motherfuckin' Mary. Het post!quote:Op zondag 24 december 2006 20:03 schreef Koekepan het volgende:
Toen Arcee zich nog beperkte tot het maken van lijstjes, was er een zekere orde in de dingen. Ik schrik ervan dat "het instituut" ineens een mening blijkt te hebben over zaken uit de echte wereld. Een mening bovendien waarvan ik denk: de stap van overzichtelijke lijstjes naar de pluriformiteit van de dagelijkse werkelijkheid is kennelijk nog best groot.
Dus ik begrijp die roep om meer lijstjes ergens wel.
Alleen jammer dat witteman erin zit.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |