sabnzbd+binsearchquote:Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef Badabingea het volgende:
Ik snap de nieuwsgroepen sowieso nog niet echt.
Welk programma gebruiken jullie allen?
Ik ook, maar krijg mn wanadoo nieuwsgroepen niet aan de praatquote:Op maandag 27 november 2006 14:36 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gebruik grabit, kijk voor vergelijkende test op www.binaries4all.nl
Mja, als je bergen incompletes krijgt moet je niet gek opkijkenquote:Op maandag 27 november 2006 14:38 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik ook, maar krijg mn wanadoo nieuwsgroepen niet aan de praat
Heb dat nu ook, echt geniaalquote:Op maandag 27 november 2006 14:36 schreef Aibmi het volgende:
sabnzbd+binsearch
Ja, dat ook dusquote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Mja, als je bergen incompletes kijkt moet je niet gek opkijken
Ja, ultieme luiheid. SABnzbd start gewoon lekker mee op, en als ik een nzb in de blackhole gooi is 't een uurtje later gepard en uitgepakt. Overigens is dat parren niet al te fijn als je je download vergeet en zit te gamen. Maar desondanks toch de shiznits, fo sheezy.quote:Op maandag 27 november 2006 14:39 schreef FJD het volgende:
[..]
Heb dat nu ook, echt geniaal
http://www.binaries4all.nl/sabnzbd/index.php
Een hele server?quote:Op maandag 27 november 2006 19:54 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb net een Eweka servertje besteld.
Het progje roeleert wel erg inderdaadquote:Op maandag 27 november 2006 23:41 schreef FJD het volgende:
Nog fijner is dat je m van een afstand kunt besturen omdat t webinterface isStraks in Roemenie kan ik thuis dus gewoon 120gb volpompen
Jazeker. Of iemand anders pompt jouw schijf even vol als ie jouw ip-adres weet ...quote:Op maandag 27 november 2006 23:41 schreef FJD het volgende:
Nog fijner is dat je m van een afstand kunt besturen omdat t webinterface isStraks in Roemenie kan ik thuis dus gewoon 120gb volpompen
Download nu met de news.wanadoo 19 kb/squote:Op dinsdag 28 november 2006 11:17 schreef vdvorst het volgende:
maak je hdd maar vast leeg, kun je daarna snel gaan downen
Ligt beetje aan hoe lang het geldovermaken duurt. Allerlei gare zooi tussen verschillende banken enzo. Ik denk dat de mensen die het na 15 minuten hadden iDeal hebben gebruikt.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:08 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb gister het geld via internet over gemaakt en nu heb ik me account nog niet. Ik hoorde mensen die het al na 15 minuten hadden
Vanavond is het 24 uur. Ik ben benieuwd, maar heb geduldquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:13 schreef mschol het volgende:
ik had de eerste keer via postbank (geen ideal) binnen 1 uur me gegevens , de 2de keer binnen 24uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |