met 1 lijn haal je vaak de max van je verbinding niet , althans dat is mijn ervaring met eweka.quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:11 schreef vdvorst het volgende:
maar 1 lijn is 1 ip adres toch?
dus in princiepe heb je aan 1 genoeg
iik zelf kan met 1 lijn ongveer 150-250 kb/sec downloaden (als ik mij goed herrinner)quote:Op vrijdag 24 november 2006 11:18 schreef vdvorst het volgende:
ohzo, dus 2 lijnen nodig,
maar mijn max is maar 160 kb/s, of heeft er dat niet mee te maken?
nee ik heb 2 verbindingen, maar omdat jij maar max met 150 kb/s kan downen heb je er aan 1 genoeg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:38 schreef vdvorst het volgende:
dus jij hebt 1 verbinding, kijk, weet ik dat, 1/4e van 7.50, goedkoop dus:D
Lees op de eweka site, het staat er gewoon. Ja, het mag.quote:Op maandag 27 november 2006 07:25 schreef vdvorst het volgende:
Ik heb inmiddels van een vriend zijn gegevens, en ik mag 1 connectie gaan gebruiken,
maar gaat het bij eweka op ip adres ofniet?
anders zou ik in princiepe op school kunnen downloaden, en thuis ook, met deze 1 connectie
Jaquote:Op maandag 27 november 2006 11:57 schreef Badabingea het volgende:
Eweka wordt dus aangeraden?
Ik heb zelf Wanadoo en die heeft echt kut nieuwsgroepen.quote:
Ja 15 minuten later ofzoquote:Op maandag 27 november 2006 12:01 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Ik heb zelf Wanadoo en die heeft echt kut nieuwsgroepen.
Je krijgt als je geld overmaakt toch een toegangscode en een naam? En dan kan je gewoon al downloaden enzo?
www.ftaclub.netquote:Op maandag 27 november 2006 13:15 schreef FJD het volgende:
FTD vult zichzelf vanzelf aan. Vind ik persoonlijk ook wel een nadeel aangezien ik nog wel eens een clean install nodig hebNa een paar dagen updaten van FTD wordt de lijst vanzelf langer. Verder mag je natuurlijk nooit vergeten dat FTD een programma is waar mensen die iets vinden op Usenet wat ze denken dat voor anderen van belang is daar posten. Dat zegt dus niets over het totale aanbod. Zelf gebruik ik bijna altijd websites als yabse.nl of binsearch.net om te zoeken op Usenet. Ik ben nog op zoek naar betere manieren/snellere websites maar goed
FTD is vooral handig als er weer eens een eikel is die z'n bestand bv. "behoefte aan snelheid" noemt ipv "need for speed".
ik gebruik grabit, kijk voor vergelijkende test op www.binaries4all.nlquote:Op maandag 27 november 2006 14:35 schreef Badabingea het volgende:
Ik snap de nieuwsgroepen sowieso nog niet echt.
Welk programma gebruiken jullie allen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |