Hmm oké duidelijkquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik zoek een bepaald programma.
Ik typ de naam in op binsearch, en zie dat ie 80 dagen geleden gepost is. Dat gebeurt me vaker dan eens. Hetzelfde met muziek.
Er staan zowel oude als nieuwe releases op usenetquote:Op zaterdag 18 november 2006 19:28 schreef honderd het volgende:
Heb je hier nog wat aan als je al goede torrents heb? Ik download altijd op volle snelheid, komen hier bijvoorbeeld ook nog oude dingen voor, oude films bijvoorbeeld. Of alleen nieuwe releases? Die ik op torrent sites wel mis.
Idd bagger ja. Je word als @Home klant (zoals ik) gewoon gedwongen om een payserver te nemen. Hun nieuwsserver is echt 10x niksquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:41 schreef EricG het volgende:
Die van @Home is echt kut in ieder geval. 24 uur retentie geloof ik en maximaal 350 kb/s hier.
Heb me toch even aangemeld omdat ik dit weekend toch niks kan doen, en het bevalt me best wel. Nu zijn de snelheiden wat minder (rond de 300) maar gisteravond gewoon rond de 1mb/s. Zal denk ik wel liggen aan vanwaar ik download. Maar heeft iemand nog goede sites waar ik NZB kan zoeken etc?quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Er staan zowel oude als nieuwe releases op usenet [afbeelding]
maar voornamelijk nieuwe releasesquote:Op zaterdag 18 november 2006 20:10 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Er staan zowel oude als nieuwe releases op usenet [afbeelding]
Hmm gezocht, maar kan hem nergens vinden?quote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef vdvorst het volgende:
gebruik ftd binsearch;)
ftdquote:Op zondag 19 november 2006 14:22 schreef vdvorst het volgende:
gebruik ftd binsearch;)
www.ftd.nuquote:Op zondag 19 november 2006 14:42 schreef honderd het volgende:
[..]
Hmm gezocht, maar kan hem nergens vinden?
nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeftquote:Op zondag 19 november 2006 15:25 schreef ikJur het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n supersearch mongool.
tis erg handig als je iets zoekt, alleen beetje jammer dat de release namen er niet bij staan, wat het soms wat lastig maakt om iets te zoekenquote:Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeft
want?quote:Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
nee, ftd is gewoon het meest waardeloze en walgelijke dat usenet ooit gekend heeft
ben je geband daar?quote:Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Heb je ook een onderbouwing hiervoor? En wat is in jou ogen een goed alternatief? Ik gebruik al tijden bijna alleen FTD en zou niet weten waar ik anders moest zoeken. De meeste posters geven hun uploads de vreemdste namen dus gewoon iets in een zoekmachine intikken geeft niet altijd het gewenste resultaat..quote:Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Bij mij noemen ze hem gewoon allemaal [naam van ding] [naam van filename]. Ik zie niet in hoe je die dingen níet kunt vinden met binsearch?quote:Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef aaipod het volgende:
[..]
Heb je ook een onderbouwing hiervoor? En wat is in jou ogen een goed alternatief? Ik gebruik al tijden bijna alleen FTD en zou niet weten waar ik anders moest zoeken. De meeste posters geven hun uploads de vreemdste namen dus gewoon iets in een zoekmachine intikken geeft niet altijd het gewenste resultaat..
In de nieuwere versies zit een tag optie waar vaak de release groep in staat.quote:Op zondag 19 november 2006 16:42 schreef mschol het volgende:
[..]
tis erg handig als je iets zoekt, alleen beetje jammer dat de release namen er niet bij staan, wat het soms wat lastig maakt om iets te zoeken
soms heb je dvd's bijvoorbeeld Scarface, wat ze dan wel leuk vinden om te doen is het bijvoorbeeld Littekengezicht.part01.rar te noemen weet je wel.quote:Op zondag 19 november 2006 17:49 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Bij mij noemen ze hem gewoon allemaal [naam van ding] [naam van filename]. Ik zie niet in hoe je die dingen níet kunt vinden met binsearch?![]()
Ja idd precies wat ik bedoelquote:Op zondag 19 november 2006 17:56 schreef ikJur het volgende:
[..]
In de nieuwere versies zit een tag optie waar vaak de release groep in staat.
[..]
soms heb je dvd's bijvoorbeeld Scarface, wat ze dan wel leuk vinden om te doen is het bijvoorbeeld Littekengezicht.part01.rar te noemen weet je wel.
Je klinkt als een ex ftd-er. Net als zo'n verstokte ex roker..... n00bquote:Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
ftn ftc en die shit. allemaal afstammelingen die zelfs het programma interface gejat hebben.quote:Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef aaipod het volgende:
[..]
Heb je ook een onderbouwing hiervoor? En wat is in jou ogen een goed alternatief? Ik gebruik al tijden bijna alleen FTD en zou niet weten waar ik anders moest zoeken. De meeste posters geven hun uploads de vreemdste namen dus gewoon iets in een zoekmachine intikken geeft niet altijd het gewenste resultaat..
ja heb ik hier in belgie dus ook.quote:Op zaterdag 18 november 2006 21:26 schreef aaipod het volgende:
[..]
Idd bagger ja. Je word als @Home klant (zoals ik) gewoon gedwongen om een payserver te nemen. Hun nieuwsserver is echt 10x niks
ircquote:Op zondag 19 november 2006 17:44 schreef aaipod het volgende:
En wat is in jou ogen een goed alternatief?
IRC is meer voor laatste nieuwe films en da vaste merken van software.quote:
Ik bedoel dan ook irc als alternatief voor ftd, niet voor usenet. overigens ben ik al een keer 48 uur gebanned geweest voor het geven van deze informatie dus meer kan ik niet zeggenquote:Op zondag 19 november 2006 21:19 schreef redboyonline het volgende:
[..]
IRC is meer voor laatste nieuwe films en da vaste merken van software.
en af en toe eens vaste albums of games.
mja daar zie je niet veel symbian software op.
dermee dat usenet daar beter voor is voor dingen die je anders nooit zou tegenkomen zijn.
Beargumenteer dit nou eens, je hebt nu al meerdere mensen die je om een reden vragen en je negeert ze gewoon ?quote:Op zondag 19 november 2006 16:40 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |