Haha, mallequote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef -Mo- het volgende:
Morgen weer een nieuwe, ik moet nou al lachen.
Morgenochtend voor ons Nederlandersquote:Op dinsdag 16 januari 2007 00:39 schreef -Mo- het volgende:
Slecht nieuws....Geen nieuwe ep vanavond.![]()
Ook niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:15 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Morgenochtend voor ons Nederlanders
quote:Monday, January 15, 8:00pm et/pt
Brunch
When Ted's parents come to New York for a visit, their weekend ends up being far from the ordinary when a colossal family secret is unveiled.
Oh, op die manierquote:Op dinsdag 16 januari 2007 01:19 schreef Geqxon het volgende:
Dat bedoelde ik dus: Voor ons Nederlanders morgenochtend geen nieuwe ep
Ik gok de herhaling van 2x02.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:07 schreef bladibladibla het volgende:
Dan vraag ik me toch echt af welke aflevering ik nu aan het binnenhalen ben...
Dat komt omdat HIMYM is vervangen door 'Monday Night Football'. Namelijk American Football op de Monday Night. Dus. Vandaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:12 schreef bladibladibla het volgende:
Maf...
Wat ik dan alleen niet snap ik dat de aflevering van deze week "Monday Night Football" heet, terwijl de eerstvolgende aflevering die nu komt "Columns" heet.
Lijkt me niet, zie de episode description van de Monday Night Football een paar reacties boven je. Bovendien zendt CBS überhaubt geen Monday Night Football uit. Ik verwacht dat de Football episode gewoon naar volgende week wordt verplaatst, maar dat het nu verkeerd op de site staat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:05 schreef washandje het volgende:
[..]
Dat komt omdat HIMYM is vervangen door 'Monday Night Football'. Namelijk American Football op de Monday Night. Dus. Vandaar.
Ik vond 't begin ook al bekend voorkomen.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:08 schreef PeRi het volgende:
2x13 die je overal vindt, is dezelfde als 2x03 The brunch.
Dat komt nu iig volgende week, aldus de CBS site, and they should know.quote:Monday, January 22, 8:00pm et/pt
Columns
Newly appointed the project manager on a major building, Ted must deal with a difficult employee: Hammond Druthers, his former boss. TVPG-DL
De meeste mensen doen daar gewoon hun werk, zodat het accuraat is. Maar de editor van HIMYM niet.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:04 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
krijg je ervan als je bron tv.com is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er nu al zin in
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |