Ach dat zou dan toch in het plaatje passen van lelijke eend naar prachtige zwaan. Lotte steelt dan de show en ziet er oogverblindend uit, bla 3x.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:23 schreef janimie het volgende:
keb vereselijk om hugo moeten lachen ja
met lotte als model lijkt er een natte droom voor vico uit te zijn gekomen
en het blijft toch grappig om te zijn wanneer L & V boos naar elkaar doen.
200.000 kijkers gemiddeld is een succes bij Talpa?quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:33 schreef Wilfret het volgende:
Wegens het succes van de serie overweegt Talpa nu om nieuwe afleveringen te gaan schrijven.
Verheug je er maar niet opquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:38 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Ach dat zou dan toch in het plaatje passen van lelijke eend naar prachtige zwaan. Lotte steelt dan de show en ziet er oogverblindend uit, bla 3x.![]()
Ze hebben de grens verlaagd. Boven de 100.000 is het vanaf nu een succes denk ikquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
200.000 kijkers gemiddeld is een succes bij Talpa?
een succes in talpa-termen dusquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
200.000 kijkers gemiddeld is een succes bij Talpa?
Woei!!!!! En...quote:Op maandag 4 december 2006 11:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
Volgende week weer romantiek!!!
![]()
en vanaf 5 februari om 18:00![]()
Mennnnn... Had mijn schoonouders op bezoek.... Vertel vertel vertel!quote:Op maandag 4 december 2006 19:01 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hugo die Lotte ziet liggen aaaaaaaaaaaaaah![]()
Hahahahahahahaquote:Op dinsdag 5 december 2006 09:51 schreef -Bubseltje- het volgende:
Hij komt het kantoor binnengelopen en ziet Lotte liggen en hij gaat weer zo wapperen met zijn handen en dan aaaah wat is dat![]()
daarna vraagt hij ook nog is er geen bloed
![]()
En Vico die als ze net bijkomt weer gaat schreeuwen![]()
Hij gaat een aanzoek doen dus dat denk ik welquote:Op dinsdag 5 december 2006 10:08 schreef DJJoris het volgende:
Whoei, gaan ze nu echt dichter bij elkaar komen denk je?
Ik kan niet wachten, heb een paar dagen in moeten halen en ben nu weer bij.
Ben jij mijn Lotte orakel Bubseltje?quote:Op dinsdag 5 december 2006 11:54 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hij gaat een aanzoek doen dus dat denk ik wel![]()
lijkt er wel op hequote:Op dinsdag 5 december 2006 13:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ben jij mijn Lotte orakel Bubseltje?
Thnx, je bent een kanjertje!quote:
ons geheimpje hoor.quote:
Maar wanneer gaat het uit met Marcella danquote:Op dinsdag 5 december 2006 23:59 schreef kissa het volgende:
Volgende week wordt het echt leuk![]()
(heb de previews gelezen in de tv-gids van volgende week)
Nee niet echt ze luisterde naar Niekquote:Op woensdag 6 december 2006 09:40 schreef n00cL30n het volgende:
Ach ja... helaas niet te veel mee kregen van de aflevering van gisteren. (Moet ook koken he?)
Maar kon wel afleiden dat Lotte niet echt slim bezig was?
Naar Niek luisteren is sowieso een no no! Oei!quote:Op woensdag 6 december 2006 10:26 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee niet echt ze luisterde naar NiekZe nam haar telefoon toen Vico belde en toen hing ze op
.
Daarna zat ze de foto's van Parijs te verscheuren en haar ouders lieten Vico niet binnen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |