idd dat wist ik ook alquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:31 schreef janimie het volgende:
[..]
gewoon een goed montuurtje aangeshaft, thats all, werd ook tijd btw
dat vond ik ook zo'n een rare wending ineens, ik dacht dat het allang al was opgeheven na de aflossingquote:Op woensdag 10 januari 2007 23:08 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
idd dat wist ik ook alen Terra Moda heeft ineens veel meer schuld terwijl het alleen Vogelkasteel was
![]()
Ow.. dan heb ik het altijd verkeerd begrepen, aangezien ik dacht dat Niek Terra Moda deed?quote:Op donderdag 11 januari 2007 16:25 schreef -Bubseltje- het volgende:
En er klopt nog meer niet een advocaat van de 'schuldeisers' bij Mark terwijl Emoda daar niks mee te maken heeft. Het een losse BV is en alleen Lotte er verantwoordelijk voor is dus als hij bij Lotte op bezoek had gegaan had het beter geklopt erg jammer![]()
Niek deed het idd en Lotte is eindverantwoordelijkquote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ow.. dan heb ik het altijd verkeerd begrepen, aangezien ik dacht dat Niek Terra Moda deed?
Ach.. Ik maar denken dat ze alle verantwoordelijkheid ook aan Niek had overgedragen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 10:21 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Niek deed het idd en Lotte is eindverantwoordelijk
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:26 schreef Markeerstift het volgende:
Eigenlijk zitten we met zn allen te wachten tot op het eindresultaat:
LotteVicco
MarkPatricia
MaraFreddie
MarcellaNiek
Of zou er nog iets onverwachts gaan gebeuren ?
Een dode Lotte op het eind![]()
dat zei ik erboven alquote:Op vrijdag 12 januari 2007 12:32 schreef janimie het volgende:
dan had die advocaat eigelijk meteen lotte erop moeten aanspreken.
oeps, dat staat een beetje dubbelop
I don't tellquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:26 schreef Markeerstift het volgende:
Eigenlijk zitten we met zn allen te wachten tot op het eindresultaat:
LotteVicco
MarkPatricia
MaraFreddie
MarcellaNiek
Of zou er nog iets onverwachts gaan gebeuren ?
Een dode Lotte op het eind![]()
Spoilsport.quote:
Het is ook niet zo spannend op het moment hequote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:34 schreef n00cL30n het volgende:
Sjeweets. Alles goed... Ligt al een tijdje stil hier in dit topic?
Dat is misschien wel zo... Maarja.. dan hoeven we toch niet gelijk ons stil te houden?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Het is ook niet zo spannend op het moment he![]()
en?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:04 schreef janimie het volgende:
kerstkaarten sturen naar de cast ??
lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |