Fout. Denk je dat moslims opeens alleen maar moslimgebouwen hoeven te financieren? Maken zij geen gebruik van wegen, dijken, OV, etcetera? Anders wil ik ook ergens een enorm huis van God hebben.quote:Op zaterdag 18 november 2006 12:26 schreef moussie het volgende:
[..]
men oh men .. en dan zeuren over hun gejank over discriminatie .. pff ..
maar wat bedoel je nou eigenlijk met het hun zo geriefelijk mogelijk maken .. dat bekende verhaal weer van : ze hebben toch een moskee gekregen ?
ga toch heen man, dat is een grondwettelijk recht en geen gift oid .. en de belastingen waarvan dat betaald wordt hebben ze zelf opgebracht
Niet praten als je niet weet waar je het over hebt. Heb je feiten? Nee. Mond houden dan.quote:oh wauw .. een stervensdure cursus van 1 jaar voor maximaal 15 studenten .. dat schiet op
Je maakt een grapje zeker.quote:whehe je moest es weten hoe chineze discrimineren en hoe niet-westers chinezen zich heel vaak voelen. ik heb er pas nog een stuk over gelezen... dat ze sambal bij roepen wil nog niet betekenen dat ze meer geintegreerd zijn dan iemand die knoflooksoz erbai roept...
quote:in tegenstelling tot de kleine criminaliteit van marokkanen hebben de chinezen weer een maffiagroep etc etc etc.
Correctie, Nederlands hebben zelf ook te maken met de bureaucratische rompslomp. Denk dat het meer aan de berbers ligt die het hier verzieken. Een groep Berbers zorgt ervoor dat Noord-Afrikanen een slechte naam krijgen, waardoor goede Marokkanen het hier niet meer zien zitten.quote:Correctie, er zijn genoeg noord Afrikanen die initiatief nemen, maar door de bureaucratische rompslomp in dit land de bomen door het bos niet meer kunnen zien. Daarom besluiten veel van hen ook terug te keren naar Marokko om daar hun zaak te gaan beginnen, daar zijn ze iets vriendelijker tegenover zelfstandig ondernemers. Zo jaagt de overheid, al dan niet opzettelijk, de goedwillenden het land uit, en blijven wij zitten met het gajes dat nog te lui is om hun eigen reet te krabben.
Je spoort echt niet. Pindachinees? En rot nou eens op met geschiedenis en achtergronden. Die hebben hier niks mee te maken. Iemand vastknopen aan zijn historie is even discriminerend als alle Marokkanen als slecht bestempelen. Volgens jouw redenatie moeten we de Duitsers nog steeds weren vanwege Hitler?quote:misschien moest je de geschiedenis van de pindachinees eens na gaan lezen voor je zulke onzin als waarheid verkoopt .. en verdiep je dan ook even in de geschiedenis en achtergronden van de binnen bantammer en de opiumhandel
tuurlijk denk ik dat niet .. iedereen betaald mee aan van alles zonder onderscheid, dat krijg je met dat gelijkheidsprincipequote:Op zaterdag 18 november 2006 18:19 schreef SuperHarregarre het volgende:
Fout. Denk je dat moslims opeens alleen maar moslimgebouwen hoeven te financieren? Maken zij geen gebruik van wegen, dijken, OV, etcetera? Anders wil ik ook ergens een enorm huis van God hebben.![]()
uhm, diegene die hier zijn mond moet houden ben jij, jij hebt de feiten niet .. er waren omstreeks 1980 geen betaalbare taalcursussen nederlands voor turken/marokkanen en het beetje wat wij op eigen initiatief via de basisscholen hebben opgezet werdt wegbezuinigd door deetmanquote:Niet praten als je niet weet waar je het over hebt. Heb je feiten? Nee. Mond houden dan.
je hebt echt totaal geen idee waar je het over hebt hé .. ga anders eens met de recherche van de warmoestraat praten, misschien dat die oogkleppen dan eens afvallenquote:![]()
![]()
Je bent echt aan 't ontsporen. Ik lig dubbel hier.
ik knoop niemand vast aan zijn historie, ik vertel je dat er in het begin toen de chinezen hier kwamen ook aardig wat problemen waren .. geregeld knokken in katendrechtquote:Je spoort echt niet. Pindachinees? En rot nou eens op met geschiedenis en achtergronden. Die hebben hier niks mee te maken. Iemand vastknopen aan zijn historie is even discriminerend als alle Marokkanen als slecht bestempelen.
het is ook algemeen bekend dat niet iedere moslim uit het rifgebergte komt .. dus wie is hier nou dom ?quote:Het is algemeen bekend dat het in het Rifgebergte een vrij agressieve bedoening is.
gut gut .. nog zo een die denkt dat die de waarheid in pacht heeft ..quote:Ik was eigenlijk van plan niet meer te posten maar sommigen slaan echt de plank zo erg mis, niet normaal.![]()
Het correcte standpunt is:
Maar hier is dat niet het geval. Bovendien zijn er meerdere kerken die moeten sluiten door geldgebrek. Waarom worden die niet gesubsidieerd? Ga toch weg man.quote:Op zaterdag 18 november 2006 18:49 schreef moussie het volgende:
[..]
tuurlijk denk ik dat niet .. iedereen betaald mee aan van alles zonder onderscheid, dat krijg je met dat gelijkheidsprincipe
en tja, het enige wat je hoeft te doen is zorgen voor een geloofsgemeente die groot genoeg is en je mag je eigen enorme godshuis gaan bouwen
[..]
Nou kom je weer niet met feiten. Beetje 1980 roepen hier, beetje Deetman roepen daar. Kom eens met een feitelijk stuk waarin staat dat er geen taalcursussen waren in die tijd. En ook al zouden we jouw idee aannemen, hoe leert men het best de taal? Door omgang met mensen. Kranten lezen, tv volgen. Als je het WIL, KUN je het. Geen slappe hap zeg. Beetje de overheid de schuld geven van je eigen falen.quote:uhm, diegene die hier zijn mond moet houden ben jij, jij hebt de feiten niet .. er waren omstreeks 1980 geen betaalbare taalcursussen nederlands voor turken/marokkanen en het beetje wat wij op eigen initiatief via de basisscholen hebben opgezet werdt wegbezuinigd door deetman
[..]
Omdat jij, blijkbaar, allerhande informatie hebt omtrend de Warmoestraat (gebruik toch eens hoofdletters, dat leest veel lekkerder) willen wij daar graag meer over weten. En over oogkleppen gesproken.quote:je hebt echt totaal geen idee waar je het over hebt hé .. ga anders eens met de recherche van de warmoestraat praten, misschien dat die oogkleppen dan eens afvallen
[..]
Dat doe je wel. In het begin toen die Chinezen hier kwamen waren er problemen? Nou, het bewijs lever je zelf al: 'Geregeld knokken in Katendrecht.' Dat is inderdaad fiks bewijs. Inderdaad, een landelijk probleem. Het is ongelofelijk.quote:ik knoop niemand vast aan zijn historie, ik vertel je dat er in het begin toen de chinezen hier kwamen ook aardig wat problemen waren .. geregeld knokken in katendrecht
Zeg ik iets over moslims? Nee. Ik doelde hier inderdaad alleen op de berbers, het deel waarmee we de meeste problemen hebben. De meeste Turken en Marokkanen kan ik prima mee opschieten maar het gedeelte dat spuugt naar andere mensen, daar heb ik moeite mee. En ja, dat zijn in veel gevallen berbers. Berbers uit het rifgebergte.quote:het is ook algemeen bekend dat niet iedere moslim uit het rifgebergte komt .. dus wie is hier nou dom ?
[..]
Riiiight. Zullen we die opmerking van jou maar vergeten?quote:gut gut .. nog zo een die denkt dat die de waarheid in pacht heeft ..
in hoeverre verschil jij nou van een gelovige .. die denken dat namelijk ook ?
quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:27 schreef Megumi het volgende:
Daarnaast is de cultuur van de islam al eeuwen oud en kent vele hoogtepunten. Verdiep je daar eens in. Maar de meeste mensen doen wat Wilders ook doet. Niet gehinderd door enige kennis of onderzoek maar in het wild rondstrooien met uitspraken. Waar in de praktijk helemaal niks van klopt.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:22 schreef StefanP het volgende:
[..]![]()
Alle vooruitgang van de afgelopen 2000 jaar komt door het westen.
En waarom kun je geen kritiek op die club hebben als je er niks vanaf weet? Je hoeft toch niet de beweegredenen, achtergronden, geschiedenis en toekomstbeeld te kennen om een mening te hebben over dingen die nu gebeuren?quote:Op vrijdag 17 november 2006 13:19 schreef Megumi het volgende:
[..]
In elk geval is de kritiek weer van luitjes die geen ene reet van de islam weten.
Ja, de waarheid is hard. Je hoeft maar naar de moslims in NL te kijken waarom dat zo is: ze tonen geen initiatief, eisen alleen maar, geven niets, maken hun school vaak niet af, enz, enz. Kortom, een cultuur die niets presteert. In het MO is het al niet anders. De hele dag hangen ze hoofdwiegend boven hun korannetje, in plaats van dat ze iets van hun land maken. Saoudi Arabie bijvoorbeeld, wist je dat vrijwel al het werk daar door arbeiders uit de Filipijnen en Srilanka gedaan wordt? Arbeiders die feitelijk niet meer zijn dan slaven - ze worden uitgebuit en verkracht. Ja, google maar eens (hint: http://www.sptimes.com/20(...)/day3/story1.shtml). Daar heb je je zogenaamde religie van "liefde"... het is een religie van haat die nog nooit ook maar IETS zinvols voor de wereld voortgebracht heeft.quote:
Man lul toch niet zo slap, wil je google, prima, krijg je google.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:35 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, de waarheid is hard. Je hoeft maar naar de moslims in NL te kijken waarom dat zo is: ze tonen geen initiatief, eisen alleen maar, geven niets, maken hun school vaak niet af, enz, enz. Kortom, een cultuur die niets presteert. In het MO is het al niet anders. De hele dag hangen ze hoofdwiegend boven hun korannetje, in plaats van dat ze iets van hun land maken. Saoudi Arabie bijvoorbeeld, wist je dat vrijwel al het werk daar door arbeiders uit de Filipijnen en Srilanka gedaan wordt? Arbeiders die feitelijk niet meer zijn dan slaven - ze worden uitgebuit en verkracht. Ja, google maar eens. Daar heb je je zogenaamde religie van "liefde"... het is een religie van haat die nog nooit ook maar IETS zinvols voor de wereld voortgebracht heeft.
Dus houd dat huis maar lekker bij je, en al helemaal als Jan Modaal er ook nog eens aan mag meebetalen met miljoenen aan subsidie per jaar.
Niets aan toe te voegen. Dank.quote:Je mag het niet hardop zeggen, maar het is wel waar. De islam vertoont veel kenmerken van achterlijkheid. Wetenschap en technologie stellen weinig tot niets voor.
lees je verder of last van selectieve voorkeur?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:38 schreef StefanP het volgende:
Goeie bron heb je:
[..]
Niets aan toe te voegen. Dank.
Leuk stokpaardje.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef StefanP het volgende:
Ik lees enkel dat ze het papier kopieerden van de Chinezen, en de cijfers van de Indiers, en dat ze wat Griekse boeken vertaalden.![]()
Big deal - zoals ik al zei, helemaal niets vergeleken met de intellectuele voortgang van het westen. De "uitvindingen" op die pagina zijn op 1 hand te tellen en vallen in het niet bij zelfs maar de slechtste innovaties van een willekeurige echte wetenschapper zoals Copernicus, Einstin, Bohr, Darwin of Galilei. De Islam is een lachwekkende religie ware het niet zo'n hatelijke, en wetenschappelijk stellen de moslimlanden al helemaal niets voor.
Dat is ook het probleem. Dat soort figuren lezen te veel de Koran en worden te fanatiek. Als je ook maar iets religieus leest, moet je gewoon een bak met korrels zout klaar hebben staan.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:52 schreef JohnDope het volgende:
Die Radicale Haatzaaiers hebben moeten studeren, studeren en nog eens studeren om uberhaupt tot zo'n haatpreek te komen......
En dan heb je van die (Elitaire) allochtonenknuffelaars cq pennelikkers die gaan lopen beweren dat dat geen echte moslims zijn of dat ze de Koran verkeerd interpreteren.
Ik vind dat een grotere schande dan al die anti-westerse-haatzaaiers bijelkaar!
Crimi cijfers? Wat er gebeurt in de boerendorpjes houden ze echt niet bij. E.e.a. kun je dus niet vergelijken. Maar bespeur ik hier nou, dat het misschien goed is om mensen te onthoofden? Of om handen af te hakken?quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk stokpaardje.
Andersom moet je voor de grap wat crimi cijfers erbij zoeken bij bepaalde landen. Hebben we het eigenljk wel begrepen ?!. E.e.a. is geen graadmeter...We zijn hier default crimineler dan je zou denken.
lees terug wat ik van jou heb gequote.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:45 schreef StefanP het volgende:
Ik lees enkel dat ze het papier kopieerden van de Chinezen, en de cijfers van de Indiers, en dat ze wat Griekse boeken vertaalden.![]()
Big deal - zoals ik al zei, helemaal niets vergeleken met de intellectuele voortgang van het westen. De "uitvindingen" op die pagina zijn op 1 hand te tellen en vallen in het niet bij zelfs maar de slechtste innovaties van een willekeurige echte wetenschapper zoals Copernicus, Einstin, Bohr, Darwin of Galilei. De Islam is een lachwekkende religie ware het niet zo'n hatelijke, en wetenschappelijk stellen de moslimlanden al helemaal niets voor.
Fanatiek is goed! Het maakt niet uit wat je doet, maar als je iets doet, dan moet je het goed doen.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:59 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is ook het probleem. Dat soort figuren lezen te veel de Koran en worden te fanatiek. Als je ook maar iets religieus leest, moet je gewoon een bak met korrels zout klaar hebben staan.
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Fanatiek is goed! Het maakt niet uit wat je doet, maar als je iets doet, dan moet je het goed doen.
Ik heb het nu over de Leider. Die moet Fanatiek zijn en radicaal preken.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
![]()
![]()
Helemaal niet. Je moet juist nadenken voor je ergens blind achteraanloopt.
Dat weerhoudt hen niet van het hebben van betaald (echt) werk.quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:17 schreef Jerruh het volgende:
sorry hoor, maar je praat het allemaal wel erg makkelijk naar jouw mening. een hele hoop marokkanen kunnen prima nederlands, even zoals een hele hoop chinezen geen nederlands kennen
Dat zou best kunnen maar Marokkanen zijn nu net een heel klein beetje ondervertegenwoordigd op de universitaire opleidingen..quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:17 schreef Jerruh het volgende:
ik ben niet voor die criminele kutacties die door een groep worden gepleegd maar ik ben al lang blij dat ik ook niet gezegend ben met die scheiterige wij-zij houding die jij je behoorlijk aan het aanmeten bent. ik zou bijna zeggen dat je op werk ingewisseld bent door een marokkaan en nu wroeging hebt, gezien die toon van je...
Komt u maar met de cijfers dat er meer Chinezen dan Marokkanen in de drugs zitten. Ik heb nog nooit veel chinezen in de gevangenis gezien itt bepalade noord-afrikanen..quote:Op zaterdag 18 november 2006 16:31 schreef moussie het volgende:
misschien moest je de geschiedenis van de pindachinees eens na gaan lezen voor je zulke onzin als waarheid verkoopt .. en verdiep je dan ook even in de geschiedenis en achtergronden van de binnen bantammer en de opiumhandel
Ja, het is goed hoor. Het MO is het lichtende baken voor de wereld - progressief, liefdevol en met een prachtige cultuur. Electriciteit, vliegtuigen, computers, alles is in dat gebied uitgevonden. En alle problemen met de Islam, in elk westers land, zijn het gevolg van achterlijke westerlingen die de progressie en liefde van de Islamitische zendelingen weigeren te accepteren. Zonder het MO en de Islam waren we niets.quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
lees terug wat ik van jou heb gequote.
Google eens naar Avveroes, Avicenna, etc
quote:Op zaterdag 18 november 2006 20:32 schreef StefanP het volgende:
[..]
Ja, het is goed hoor. Het MO is het lichtende baken voor de wereld - progressief, liefdevol en met een prachtige cultuur. Electriciteit, vliegtuigen, computers, alles is in dat gebied uitgevonden. En alle problemen met de Islam, in elk westers land, zijn het gevolg van achterlijke westerlingen die de progressie en liefde van de Islamitische zendelingen weigeren te accepteren. Zonder het MO en de Islam waren we niets.
Dat staat wel helemaal los van het voorbeeld dat stefan hier geeft, waarin hij overigens gewoon gelijk heeft. Alle, maar dan ook alle dingen van enige luxe die wij zo gewoon vinden in ons dagelijkse bestaan, zijn westerse uitvindingen, en met westers bedoel ik zowel Europees als Amerikaans. De overige beschavingen hebben hier zo goed als niets aan bijgedragen, ook de redelijk innovatieve Aziaten niet, die copieeren alleen maar. Daar waar andere culturen op een bepaald moment stil stonden in hun ontwikkeling, heeft het westen zich in een paar honderd jaar qua technische vooruitgang ver boven de rest verheven. Dan kan je wel heel bijdehand gaan lopen roepen dat wij hier meer criminaliteit hebben en zo, maar what the fuck heeft dat met de gegeven stelling te maken ? Probeer jij me maar eens te overtuigen dat het niet zo is, met concrete voorbeelden, en geen irrelevante bijkomstigheden.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:53 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk stokpaardje.
Andersom moet je voor de grap wat crimi cijfers erbij zoeken bij bepaalde landen. Hebben we het eigenljk wel begrepen ?!. E.e.a. is geen graadmeter...We zijn hier default crimineler dan je zou denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |