Moet je niet kenbaar maken dat je van 't andere geslacht bent, dan houdt iedereen z'n bakkus welquote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben die boerende en zingende mannen zat via Xbox Live!.
Ik speel onder het account van mijn vriend hoorquote:Op zondag 19 november 2006 19:18 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je niet kenbaar maken dat je van 't andere geslacht bent, dan houdt iedereen z'n bakkus welMannen onderling zijn niet zulke lolbroeken
Dan vraag ik me af waarom ik nooit in zulke rooms komquote:Op zondag 19 november 2006 19:21 schreef ijsmeis het volgende:
Ik speel onder het account van mijn vriend hoor. Dus ze denken dat ik een vent ben
, want ik praat niet bij iedereen.
Bij mij wordt echt in elke room óf gezucht, óf gezongen óf geboerdquote:Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ik nooit in zulke rooms komBij mij houdt iedereen altijd stijf de lippen op elkaar
Irritant gezeur kom ik wel genoeg tegen, maar zingen of boeren?quote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij wordt echt in elke room óf gezucht, óf gezongen óf geboerd.
Dat zingen komt echt het vaakst voorquote:Op zondag 19 november 2006 19:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Irritant gezeur kom ik wel genoeg tegen, maar zingen of boeren?
quote:Microsoft Refuses To Acknowledge Wireless Headset Flaws
>> From xblradio.com:
If you are one of the 360 owners who bought a wireless headset and cannot get it to work, you are not alone. It seems that many 360 wireless-headset owners are having trouble being heard! (even with their headsets on)
Issues such as: constant communication drops, excessive beeping during conversations, clarity of dialogue during chats, and a very small line-of-sight area have made the headset more of a hassle than a conveinience. Many consumers of the headset have tried, to no avail, to get support on their headset woes. So far MS has yet to acknowledge that the headset is causing a lot of consumer woes. One website, 2 old 2 play, even posted a story about their quest to get support from MS. However, in reading the article it seems we at XBLR are not alone.
waren nog eens tijden rs3 onlinequote:Op zondag 19 november 2006 19:33 schreef twi het volgende:
Dat is echt het meest irritante, kinderen die dat ding aan laten staan
Oplossing: een draadloze headset kopen, want die werken namelijk niet
[..]
Wii60!quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 19:15 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben die boerende en zingende mannen zat via Xbox Live!.
Ben je mij dan helemaal vergeten?quote:Op zondag 19 november 2006 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom ik nooit in zulke rooms komBij mij houdt iedereen altijd stijf de lippen op elkaar
Het mooiste is nog als je 'AWW FAWK!!111!" in een héle hoge stem hoort keihard in je oor.quote:Op zondag 19 november 2006 19:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Bij mij wordt echt in elke room óf gezucht, óf gezongen óf geboerd.
Of conversaties van mensen, die er blijkbaar met meerdere zitten en het ding aan laten staan.
Cool moeten we zeker doenquote:Op zondag 19 november 2006 21:17 schreef =HellFire= het volgende:
Donderdag ga ik denk ik ook maar ff.Kunnen we meeten gast!
Welke games speel je dan?quote:Op zondag 19 november 2006 19:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat zingen komt echt het vaakst voor. 4x al van de 10x ofzo.
Nou, daarstraks voornamelijk NFS Carbon.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |